Loesjuh schreef:Biepmiep schreef:Loesjuh, hoe is het met Indy?
Gaat prima!Ze begint streken te krijgen en dat schijnt een goed teken te zijn.
Kom je nog wel een keer hobbelen?
Wat voorn streken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Loesjuh schreef:Biepmiep schreef:Loesjuh, hoe is het met Indy?
Gaat prima!Ze begint streken te krijgen en dat schijnt een goed teken te zijn.
Kom je nog wel een keer hobbelen?
Loesjuh schreef:Onder andere niet willen galopperen als er eeb ander in de bak is en dan stil gaan staan en bokken. En zodra de ander uit de bak is braaf je rondjes galopperen.![]()
En ze is gewoon eigenwijs.
BarbaLala schreef:ok, heb de bustijden inmiddels goed kunnen checken;
hij gaat hier vanaf 19.30 1x per uur.
dus dan weer om 20.30 etc :S stomme bus...
gelukkig![]()
BarbaLala schreef:dan neem ik wel de bus van 20.30, ok? ben ik ook rond 21.00 bij de rembrandt, mocht ik niet onderweg verkracht worden.![]()
Ow! of ik vraag mn ma of ze me wil brengen (kleine kans) dan kan ze zien dat jullie ok zijn![]()
Lisjuh87 schreef:
@Fredt is goed kun je mooi helpen mijn kamer verbouwen want is niet zo handig om dat te doen als we 2/3 uur s´nachts ofzo thuis komen met drank op
Loesjuh schreef:Onder andere niet willen galopperen als er eeb ander in de bak is en dan stil gaan staan en bokken. En zodra de ander uit de bak is braaf je rondjes galopperen.
En ze is gewoon eigenwijs.![]()
Waterkippie schreef:bleeeggh ben op school en moet nog een uur wachten, dan krijg ik een cijver terug van een verslag, en daar zit een heel gesprek aan vast.
Dus nu kan een uur wachten..
Heb ook even een vraagje, Buddy zijn zadel ligt niet zo lekker meer naar mijn idee, en ik belde kevenaar en kreeg zo een meisje aan de lijn, en die zei dat ik met m'n zadel naar de winkel moest komen en dat hij dan wel kon zien wat er mis was en wat er opgevuld moest worden
lijkt mij een beetje vaag? er moet toch gekeken worden naar hoe het zadel op buddy ligt
Fredt schreef:Lisjuh87 schreef:
@Fredt is goed kun je mooi helpen mijn kamer verbouwen want is niet zo handig om dat te doen als we 2/3 uur s´nachts ofzo thuis komen met drank op
Goed plan hoor![]()
Heb je vandaag nog wat leuks gezien in de stad? Of moet ik me halve kast leeggooien in me tas?
@ Renske; je woont toch in Velp ? Volgens mij is het niet zo prettig om tegen 2/3 uur 's nachts nog van Arnhem naar Velp te fietsen in je eentje
sjakie schreef:nog iemand uit de omgeving die een leuke ruin wil bijrijden (niet sjaak, kalis of bres)
zie dan bijrijder gezocht omgeving arnhem-velp-rheden
sjakie schreef:nog iemand uit de omgeving die een leuke ruin wil bijrijden (niet sjaak, kalis of bres)
Fredt schreef:
Heb nog niet gereserveerd. Was het vandaag wel van plan. Maar ja niet zo handig als dr nog niet echt een tijd is afgesproken
manzano schreef:sjakie schreef:nog iemand uit de omgeving die een leuke ruin wil bijrijden (niet sjaak, kalis of bres)
Tis dat ik stage loop..............
En die toevoeging tussen haakjes temperde m'n enthousiasme ook maar ietsie pietsie hoor![]()