Ik ga nu denk ik verder met de foto's van Los Zimchos (ofzoiets), daar heb ik er niet zoveel van dus ben ik snel klaar.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jameyskatje schreef:@ julliete: jou 2e foto, die van Snuitje, jeetje wat mooi! ik moest gewoon even met mijn ogen knipperen om mijn eigen pony te herkennen! (ik zie trouwens dat die foto in je portfolio staat. Ik maak gelijk even reclame voor je op facebook)
@elmo_browny: Die lijnen kan je heel makkelijk wegwerken met paintshoppro. ik heb niet veel verstand van fotografie, maar kan wel goed fotoshoppen. Je hebt daar bv tools als het kloonpenseel of objecten verwijderen. Je ziet er dan niets meer van. Je kan ook een proefversie downloaden, die is gratis voor 30 dagen. Ik vind dat echt een fijn programma
----
even ons forum doorgespit:
Er staan echt al heel veel leuke foto's op!
Deze viel me gelijk op, die is echt super! http://i1061.photobucket.com/albums/t48 ... rMaker.jpg
Snne_ schreef:Juliette17 schreef:ook de foto's van Obbe, Zhora, Los Zimtos, Snuitje, Equarov, en Dykarlos staan op het forum!
Zit ze net allemaal te bekijken en ik zie dat bij Obbe nog twee foto's van Romerito staan de 2e en 3e.![]()
Romerito heeft een rondgenaaid hoofdstel met wit onderlegde neusriem.