Ik vraag me wel sterk af hoe erg de uitbraak werkelijk is, maar aan de andere kant wil ik ook geen risico nemen met 2 drachtige merries op stal Ik kom er zsm nog even op terug.
oke ik wacht rustig af. voordeel dat alle modellen uit friesland komen. en inderdaad als wij de paarden niet aaien en schone kleding aan doen. en de paarden bij elkaar weg blijven dan is de kans wel echt heeeeeeeel klein dat er iets gebeurt.
Er komen nu sowieso als het goed is vier modellen, Goya, Thijn, Beau en Lotte neemt nu ook Nynke mee.
Wellbrow Tommy heeft zich afgemeld.
Het is nog op 4 anderen wachten wat ze gaan doen. maar als er 4 modellen komen ben ik sowieso al van de partij, dan doen we alleen een ochtendgroep, want de 4 die nu komen stonden ook al in de ochtendgroep ingepland, dus dat lijkt me een mooie oplossing dan.
Is een middaggroep geen beter plan dan? In verband met de mist.
Volgens mij gaat Sam ook gewoon mee, ze ging hem vandaag wassen in ieder geval. Ik zal haar zo eens vragen.
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 03-03-12 13:19
Ze heeft een reactie geplaatst op het topic in HPE dat ze het nog niet helemaal zeker wist, In principe ziet nu alles er zo uit dat alles gewoon door kan gaan sowieso met 4 paarden, en wie weet toch nog 8.