Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Devi_Angel schreef:om die korte manen...
juist, dat zou niet een reden zijn
Ieder paard heeft iets unieks over zich
Had je em nou maar opgegeven
Ik was eerst... met een reflectieschermhulpje...
achteraan sluiten debbie
Faline schreef:Ik zal sowieso ook even zien of ik een groom/hulpje kan regelenAltijd handig
![]()
Heb echt geen idee hoe Champs zich onder andere hengsten gaat gedragen. Lint (vooral met stroom) heeft ie over het algemeen wel respect voor. Met shoots in z'n eentje bleef ie daar ook keurig achter.
Enne idd jammer dat Alvaro niet model is, had ie zeker verdiend na dat hele avontuur.
By the way... is het niet aan de fotografen om een model portfolio-waardig op de plaat te zetten?![]()
Faline schreef:Heb echt geen idee hoe Champs zich onder andere hengsten gaat gedragen. Lint (vooral met stroom) heeft ie over het algemeen wel respect voor. Met shoots in z'n eentje bleef ie daar ook keurig achter.
Faline schreef:Ja over t algemeen issie wel te hanteren hoor![]()
Ik rij ook gewoon clublessen tussen de merries, endurance en andere afstandsritten... in sommige gevallen stonden mensen met hun merries bijna bovenop ons, maar hij reageerde niet eens.
T is alleen winterperiode, ze komen soms wat minder buiten dan normaal en Champs heeft door het vele trainen alleen maar meer praatjes en energie gekregenVooral de eerste 10 a 15 minuten op andere locaties dan thuis, moet hij zich even uitleven. Dus ik neem gewoon even een longeerlijntje mee, als ie dan wel even uit z'n plaat wil gaan, geen probleem.
(In zo'n uitleefmoment zou ie namelijk wel eens een draadje over t hoofd kunnen zien
)
Maar ik probeer ook te zorgen dattie de voorgaande dagen zoveel mogelijk buiten komt, als het weer dat toelaat. Dan valt het wel wat mee.