Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

hihi
En dat je paard gewoon in die kudde kan, heel bijzonder!

. De meeste uit dit topic heb ik inmiddels op facebook dus zijn up to date.
. De operaties waren idioot zwaar en de chirurgen hebben het halverwege op willen geven. Gelukkig zijn ze toch doorgegaan en vooralsnog kan ik zeggen dat ze geslaagd zijn. Ik heb hierdoor ook idioot lang op de OK-tafel gelegen => 3,5u ipv 2u
.
ik vraag wel nooit meer iets
idioot lang begint pas vanaf 5 uur ofzo. Ach, je sliep toch?
maar als je er nog geen hebt hang ik volgende week een nieuwe op!
.
. Dit was echt niet leuk om mee te krijgen
. Zorgt voor heel veel stress kan ik je zeggen terwijl je doodstil moet blijven liggen omdat ze ondertussen bij je ruggenmerg aan het klooien zijn. Na de afstelling(toen ze me niet meer nodig hadden) ben ik dan ook compleet KO gegaan. Zo'n emotionele rollercoaster is best uitputtend
.
(overal waar pleister gezeten heeft is nu huidloos (is dat een woord?)
.
verzorgster. Daar heb ik me nog niet mee bezig gehouden. Dus van mij mag je wel weer een briefje ophangen
maar gelukkig is uiteindelijk het best goed verlopen. Scheelt ook dat je niet echt heel de tijd plat hoeft te liggen
.
(nouja, sinds de volgende ochtend, toen de "pacemaker" aangezet is
) Ook zijn mijn benen weer normaal van temperatuur dus de doorbloeding is ook weer zoals hij moet zijn. Ik hoef dus ook niet meer een paar keer per dag te sprayen waarvan ik altijd even een half uurtje
was. De rest van mijn medicijnen mag ik over 2,5 maand af gaan bouwen en dan zien we wel hoever we gaan komen
. Maar eerst moeten alle wonden goed genezen zijn en de "pacemaker" goed vergroeid zijn in mijn lichaam.
. Dit lijkt te werken en we denken dat we gisteravond de laatste lijmrest verwijdert hebben. Vanmorgen waren voor het eerst alle plekken iig rustig.
.
. 
!
maar een transfer in een heel gebruikelijk woord in de zorg of onder de rolstoelers. Ik zou niet weten welk woord ik anders moet gebruiken voor de verplaatsing van stoel naar stoel/bed/enz.
. En als er toch een beetje pijn doorheen komt pak ik de afstandsbediening en zet ik de "pacemaker" een standje hoger
=> pijn weer weg.
een ander woord, tja overstap? Dat klinkt ook zo stom hè, hou het maar op transfer 
? Of is het niet zo handig met al je operatiewonden enzo?