dat klopt wel een klein beetje wat er gezegd word. ik zou komen met mijn tinker en paint. helaas is de paint afgevallen daardoor was er plek voor een nieuw model. hoewel ik ook andere paarden heb is er voor gekozen dat er een ander model meemocht. dat begrijp ik ook want het gaat niet om mij maar mijn paard was uitgekozen. zelf kom ikdus nog wel met een zwart bonte tinker. dus word maar snel beter want ik wil die van jou echt ontmoeten. je hebt gelukkig nog een paar dagen om aan te sterken dus we duimen voor je !!!
Ik ga definitief afzeggen, ik loop krom van de pijn in mijn bovenbuik/middenrif en heb vannacht niet geslapen omdat ik niet wist hoe ik moest liggen. Ik moet over ruim een uur naar de dokter toe.. Misschien dat ik opknap, maar als dat zo zou zijn, wil ik even ernstig rustig aan doen.. Ik ga de organisatie zo ook een pb doen.. Dan heeft er iemand anders meer kans om mee te gaan..
Dat hoop ik ook.. Ben er even tussengepropt vanwege familiaire aandoeningen..
scoobydoo
Geplaatst: 17-11-11 10:49
teuntje 111 : wat jammer maar ik denk dat idereen het zal begrijpen. het moet ook leuk zijn en als je je slecht voelt dan is dat ook niet fijn. jammer en heel veel beterschap!
Succubi
Geplaatst: 17-11-11 10:49
Beterschap!!!
borrie01
Geplaatst: 17-11-11 10:51
neeeee dianne wat naar. vind je het goed als ik boyan dan een keer bij jou kom meeten? heel veel beterschap ik ieder geval
misschien is het dan wel leuk om toch het paardje van callandra mee te nemen of zijn er meer op de reserve lijst?
Ken het probleem loop zelf ook al hele tijd met vreselijke buik pijn Maar ik ben ooit geopereert aan galstenen na dat deed zeer had net als en paard koliek aanvallen pfff
Maar nu waneer het koud is speelt me buikpijn altijd het ergste op helaas