hoeveel zal het dan ongeveer gaan kosten pp Freya?
De kosten zullen ongeveer € 7,50 per persoon - model bedragen, excl eventuele vergunningen. Daarvoor wordt er wel gezorgd voor de inwendige mens. Elke extra persoon zal rond de € 5,- bedragen.
Helaas krijgen we geen toestemming om een fotomeeting in de Vlietlanden te organiseren,kreeg netjes een brief van de provincie Zuid-Holland binnen, na mijn verzoek. Maar ben nog wel bezig met andere locaties.
oke ik zou dan toch in het bos een hele mooie locatie vinden!!
DesireeK
Geplaatst: 12-10-11 17:11
Apple schreef:
Wat een gave foto Zoiets zoek ik dus ook van Kev
Moet je Robbert even heel lief aan kijken dan krijg je vast wel een heel mooi plaatje van em Hij vind de complimenten op de foto's heel erg leuk.. En dit was de eerste keer dat hij paarden fotografeerde.. Dus zal hij vast bij de deze meeting nog meer zijn best gaan doen hahahaha...
Ik zal trouwens de complimenten allemaal doorgeven aan hem
Wouw wat een geweldige foto (had m al gezien hoor hahah maar nog geen tijd gehad om er echt op te reageren xD) echt heel mooi!
Biedt hij zijn foto's eventueel ook op groter formaat aan? Wil de rest even afwachten maar als er echt eentje bij zit waarvan ik denk WOUUUUUWWWWW heb ik wel interesse in een grotere versie hihi
Hee mensen Ik sta ook op de lijst met fotograven, en ik moet me helaas toch nog afmelden Ik ben erachter gekomen dat dit precies het weekend voor mijn toetsweek is, en dan mijn moeder op dezelfde dag haar 50e verjaardag viert.... Dan wordt het dus lastig.. Ik vind het heel jammer, maar misschien kan ik weer bij een volgende meeting En nu maak ik iemand van de reservelijst blij Iedereen heel erg veel plezier!
Jammer BlackDancer dat je er niet bij kan zijn.. maar het wordt zo wel heel lastig inderdaad.. Al is het een beetje vroeg maar toch alvast gefeliciteerd met je moeder haar 50e verjaardag.. Gaan jullie er een groot feest van maken?
Houd bokt en de website in de gaten voor een volgende meeting.. dan kan je vast wel weer mee
Ja, het wordt helemaal met zaaltje en alles, dus dan moeten we er waarschijnlijk al wel vroeg heen en zo, dus toch te krap dan Volgende meeting ga ik zeker in de gaten houden
Lottegold
Geplaatst: 14-10-11 22:52
jammer blackdancer, gelukkig komt er binnenkort vast weer een meeting en dan ben je gewoon weer van de partij.
na lang bedenken denk ik dat ik dit keer voor een rood setje ga. ben nog wel aan het denken wat ik zelf aan ga doen want ik vrees dat we wel een dikke jas aan moeten op het strand. ( vind ik niet zo mooi op de foto )
Ik ga de volgende op de lijst een PB sturen , daarna zal ik de lijst gaan updaten en dan de email versturen, dus kan zijn dat die wat later komt dan de 15e ( morgen dus )
door het maffe weer en de daaropvolgende slechte weerstand van de paarden is de droesuitbraak toch nog vrolijk verder gegaan bij mij op stal. Ik had graag willen komen, maar ik ga nu niet lopen sleuren met de paarden welke eventueel nog drager kunnen zijn. Sorry!