Ik heb ze allemaal op dropbox staan, kan de persoon zelf bepalen of ze goed zijn of niet . Als ik e-mailadressen heb dan kan ik m delen .
jSophiaF
Geplaatst: 11-09-11 21:21
Yep, was heerlijk ... was gelijk na de shoot door gegaan naar die twee varkens van mij. De ene had ik gisteren gewassen en die bedacht dat elke paard haar wel zou helpen de vlechten er uit te halen en die andere oei die was me een partij vies, hahahahaha, maar heb wel weer heerlijk geknuffeld. De jongste staat nog in de opfok, is nu goed 2 jaar en heb dr voor het laatst begin aug bezocht en dat terwijl ze nog geen 3 min met de auto van elkaar af staan, schaam schaam
Nou ik ga gauw een voorproefje in elkaar zetten
__Nicky
Geplaatst: 11-09-11 21:24
Eerder dan verwacht; Youtube is hem al aan het uploaden Dat duurt wel eventjes maar hij is af en zo leuk
Haha, nou okee, ik zoek in de komende 10 minuten de mooiste eruit en dat ga ik slapen Ben doodmoe, en ik was echt helemaal zeiknat geregend op de fiets xD Over een kratiertje zijn ze er
Haha, nou okee, ik zoek in de komende 10 minuten de mooiste eruit en dat ga ik slapen Ben doodmoe, en ik was echt helemaal zeiknat geregend op de fiets xD Over een kratiertje zijn ze er
TOPPIE
evdpanne
Geplaatst: 11-09-11 21:54
Zowww de middagploeg wordt nu ook op dropbox gezet, die had ie nog niet gelijk meegenomen .