Marjoow schreef:Kunnen we niet beter aan de voorkant afspreken? Dat kan iedereen wel vinden nl
Vind ik ook prima. Waar precies? Dan PB ik Blanket ook even die rijdt ook mee vanaf A'foort
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fading schreef:jinte; heb je enig idee hoelaat het ongeveer afgelopen zou zijn?
5 uur??
i.v.m. dat mijn moeder me komt ophalen!
Machonito schreef:zo paarden gewassen
hopelijk staan ze morgen nog schoon erbij![]()
Macho is echt een krengentje met wassen.
gaat ie expres 2 x op mijn tenen staan en ook dan nog eens lekker erop draaien en dat doet echt AUWW![]()
ik hoor ze nog zeggen op stal oh Macho wassen dat is toch gemakkelijk
ja natuurlijkik hou alleen een natte pak aan over en blauwe tenen
![]()
hoe klein ie ook is hij maakt zich leuk groot als ie op zijn achter benen staat met wassen en dan nog eens proberen je tenen teraken![]()
Baron is gemakkelijker hij is wat rustiger met wassen
S_uus schreef:Machonito schreef:zo paarden gewassen
hopelijk staan ze morgen nog schoon erbij![]()
Macho is echt een krengentje met wassen.
gaat ie expres 2 x op mijn tenen staan en ook dan nog eens lekker erop draaien en dat doet echt AUWW![]()
ik hoor ze nog zeggen op stal oh Macho wassen dat is toch gemakkelijk
ja natuurlijkik hou alleen een natte pak aan over en blauwe tenen
![]()
hoe klein ie ook is hij maakt zich leuk groot als ie op zijn achter benen staat met wassen en dan nog eens proberen je tenen teraken![]()
Baron is gemakkelijker hij is wat rustiger met wassen
Aaah zo heb ik mijn teen ooit gebroken door mijn arabier . die draaide er ook een kwartslag op en rende de stal in.
Ben heel benieuwd naar je kleintje in het echt
Amable schreef:Ik heb Jauke vandaag ook nog even onder de kraan gezetDaarna wel lekker laten rollen, maar dat zand borstel je er zo weer vanaf
![]()
Enneh, Llevado was geen optie om mee te nemen, die past er op de trailer niet bijMaar buiten dat, 2 paarden waaronder een jonge hengst is wel erg lastig op shoot en als ik Llevado mee neem dan eerst naar een veiliger gebeuren, naar plaatsen die op paarden ingericht zijn zoals manege's e.d.
Maar iedereen is welkom om hem hier in zijn eigen habitat te fotograferen hoor
5 mei komen er ook al 3 meiden langs
Amable schreef:Machonito schreef:haha nou dat deed ik maar niet laten rollen hahah bak was net nat gespoten en schoon word ie er ook niet van hahaha
lastig hoor een wit paard hahahah
Da's het fijne aan een zwart paard