Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xriannes schreef:ik heb dit weekend theorieweekend. zo geen zin in! maar moet wel dan heb ik 14e theorieexamen want 5 juli moet ik afrijden. |-)
Evelijn schreef:Jaja, dat heeft hij dan mooi aan mij te dankenmaar dan wel lief zijn voor Only... en oppassen met die nare showwesternzadels.
Evelijn schreef:Probleem is beetje dat niemand daar echt verstand heeft hoe westernzadels horen te liggen en dat de meeste die ze gekocht hebben Mexicaanse showmodellen zijn die meer geschikt zijn voor het opleuken van een restaurant dan voor het liggen op een paard. Weet je nog dat we toen paarden kregen die net een rit hadden gemaakt met westernzadels en dat de ruggen helemaal beetje schraal eruit zagen... nou dat is dus niet normaal.... en ik hoor José nu al zeggen dat de pads eronder dik genoeg zijn![]()
O jee... vlgs mij moet dit wel m'n laatste jaar worden
_Linn_ schreef:Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het zou wel kunnen zijn dat ik die dag al btj dood ben hoorHeb die zaterdag namelijk ook een dagtocht...
Wel cool, heb zoveel leuke weekenden de komende tijd!!
_Steph_ schreef:_Linn_ schreef:Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Het zou wel kunnen zijn dat ik die dag al btj dood ben hoorHeb die zaterdag namelijk ook een dagtocht...
Wel cool, heb zoveel leuke weekenden de komende tijd!!
Haha, we moeten oppassen dat we 's avonds niet teveel feesten! Dan komt het niet goed zondagwe meoten sowieso even kijken hoe we het doen; ik ga niet in de nacht naar huis om vervolgens een paar uur laten weer terug te komen