Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Spetterrr schreef:Dan wel .
Sms je me zo als je hem hebt?
ik ga namelijk nu naar stal
tijgerr91 schreef:Hoii!! Laat ook nog even van me horen :p ja ben nog bezig met mn toets (doe ik op stage, dus thuis en heb vandaag begin gemaakt k sms je volgende week wel dn kn je ff kome kiijke en gaan we ff naar saab?) Zometeen maar lekker slapen.. Hopoen dat dat beter gaat dan gister want vriend lief heeft zn kies laten verwijderen bij de kaakchirurg en die heeft m nogal gepijnigd die arme skatt.. Oant Moaarrn!! :d
Sentido schreef:Goeiemiddag!
Hihi, ik was er pas om half drie uit..
Gelijk rijbroekie aangetrokken en in de auto gestapt om naar de paardjes te gaan. En ik dacht dat het hier hard waaide, maar bij de zeedijk waait het gewoon nog 10x zo hard..
Jonge paardje vond de wind ook niet zo fantastisch maar Tor trok zich er weinig van aan, meneer de professor moest natuurlijk ook het goede voorbeeld geven aan dat jonge ding
Nijnteee schreef:Spetterrr schreef:Dan wel .
Sms je me zo als je hem hebt?
ik ga namelijk nu naar stal
Ik heb het zadelNu hopen dat het zadel goed ligt!
Morgen even kijken samantha of van de week
tijgerr91 schreef:Hoii!! Laat ook nog even van me horen :p ja ben nog bezig met mn toets (doe ik op stage, dus thuis en heb vandaag begin gemaakt k sms je volgende week wel dn kn je ff kome kiijke en gaan we ff naar saab?) Zometeen maar lekker slapen.. Hopoen dat dat beter gaat dan gister want vriend lief heeft zn kies laten verwijderen bij de kaakchirurg en die heeft m nogal gepijnigd die arme skatt.. Oant Moaarrn!! :d
Ja je moet wel weer eens mee naar Saabje!
Ik heb een nieuw zadelBruine Rossner helemaal verliefd
![]()
Gin zou jou moeder miss ook willen kijken of het zadel goed ligt?
Pff net een werkdag achter de rug, nu lekker niksen & genieten van me weekend
Citaat:Heb je op de gok n nieuw zadel gekocht?