Ben nog nooit naar een optreden van een cabaratier geweest, zou het wel nog een keer willen! De lama's waren echt mijn favoriet! Vond het echt jammer toen ze gingen stoppen, las ik nou ergens dat ze weet bij elkaar wouden komen? Zou het wel geweldig vinden als ze weer beginnen met de lama's!
Omg, ik was berichten aan het kijken die ik vroeger heb gepost. Echt beschamend! Is er niet ergens een optie op die berichten te verwijderen? Wat een penny was ik! En wat een Nederlands. Schaam en erger me dood!
Haha, ik vind Najib echt geweldig. Hij is echt ontzettend grappig! Dat is eigenlijk de enige van wie ik ooit een show heb gekeken . O, nee, ook van die schele man, Gido Meijers (kan dat?). Hij doet altijd die show met oud en nieuw. Hem vind ik niet zo leuk, hij is iets te grof en erg apart.
Ik heb nog geen foto op de computer staan van Jip (hondje), maar nog op de camera. Binnenkort zal ik een foto plaatsen, hij is echt zooo lief. Vandaag is hij zich wat meer thuis gaan voelen, want hij krijgt al zoveel praatjes. Haha, hij is echt geniaal!
Van mij ook wel een aantal jaar terug hoor, maar echt erg! Schaam me dood. Maarja, laten we maar zeggen dat we allemaal ' jong' zijn geweest =P
Ik denk de je Guido Weijers bedoeld [naam]? Zij shows vind ik erg wisselend. Hij kan idd erg grof uit de hoek komen en daar houd ik ook niet zo van... Maar zo ieder zijn mening =]
Haha, mijn berichten van vroeger zijn ook niet allemaal even snugger...
Een foto van Jip zal van het weekend in dit topic verschijnen.
Ik moet zaterdag starten op een hele gekke tijd, pas om 18:19 en 18:47. Normaal word ik altijd met mijn pony 's ochtends of aan het begin van de middag ingedeeld, maar echt nog nooit zo laat... Ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Oh ik ken die Guido niet hoor haha. Mijn pony is me caberatier xd Geniaal beest is het hoor, gaat ie liggen en de geitjes bovenop hem staan en hij vind het allemaal wel best xd
Ik wil foto
Mijn Beichuan zijn ook niet echt om trots op te wezen hoor :p
Als je zo laat moet starten vind ik dat altijd zo vervelend. Dan heb je toch vrij weinig aan die dag omdat je weet dat je 's avonds nog op concours moet.
Tja wij hebben er 4 staan en dat is iets te veel van het goede, waarvan 1 hier mag blijven tot haar dood, ons dikke marieketje 1 die is (nog) niet te rijden dus moeilijk te verkopen en ik wil meer richting sgw en sabien is meer dressuur/springen dus ja dan moet zij weg idd.
Sabine is idd een hele knappe merrie, weet ze zelf ook
Haha ik twijfelde of jij het ook echt was vandaar datzinnetje over dat ik het op hyves gezien had Ik ben lekker de eerste van boky die je feliciteerd! (toch? )
Evony
Geplaatst: 10-02-11 17:21
nee sorry helaas niet hahaha
Mirthe had me ook al gefeliciteerd in het sgw mutsen topic, die heeft me ook op hyves