volgende keer doe ik het niet meer hoor organiseren, vorige keer ben ik ook al flink link geworden en vooral met ene grote groep willen ze gewoon het goede aantal weten. Ik vind het vervelend voor je Mikkiej dat je wegens je eigen prive omstandigheden niet mee kan, maar er was ruim van te voren bekend dat ik gisteren zou gaan bellen, dan ha dje dat dus ook VOOR gisteren kunnen zegge..
Nouja een meer of minder is niet zo'n big deal hoor. Ik snap het best dat er opeens iets tussen kan komen wat gewoon belangrijker is.
Suuskipje
Geplaatst: 16-09-10 23:07
Ze geeft zelf aan dat ze het ook laat vind dat ze het meld, er is al een week duidelijk dat ik gisteren ging bellen. Ik vind het wel een big deal linda. En ik begrijp het wel, maar zo gaat het gewoon elke keer e het is zwaar frustrerend, elke keer als ik net gebelt heb dan zegt er weer iemand af..
Suuskipje
Geplaatst: 16-09-10 23:08
_Linn_ schreef:
Maar waarom ben je er nu dan om kwart voor 1 en niet gewoon om 12 uur?
Begrijp het Suus. Maar dan hoef jij ook niet te melden dat er 1 iemand minder komt, plus dat er miss een ander meisje voor in de plaats komt! (en miss nog 1, dus moet er alsnog gebeld worden).
snap dat t vervelend is, maar als je echt nu pas weet dat je niet kan is r natuurlijk niks aan te doen.. en idd, verder moet je gewoo n zelf bellen als je toch niet kan ofzo..
Denise gaat mee, en ze neemt fee mee, ze komen met de trein (dus eefje? is er nog plek voor 2 in je auto?) ennehh ze bellen zelf dat we dan met 15 zijn KLOPT TOCH?
Volgens mij is er nog genoeg plek.. eerst zou ik Mikkiej/Kim ook mee nemen maar het is nu dus Lucy, Denise en Fee (is dat dan Fee die dit jaar leiding was?)
Eefje, als ik dan toch nog op school zit moet ik die zondag weer in Leeuwarden zijn. Kan ik dan met jou mee terug (samen met me koffer) naar Groningen? De kans is er dat ik tegen die tijd al gestopt ben met school maar dat weet ik dus nog niet
Nou dat moet dan met voor de rest Lucy, Denise en Fee geen probleem zijn. In de auto kunnen er wel drie op de achterbank... al zal ik straks even de gordels checken.
Nouja het is nog niet zeker hoor. Maar dan weet ik iig dat het wel mogelijk is
Britt_Sisi
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-10 18:37
Evelijn schreef:
Volgens mij is er nog genoeg plek.. eerst zou ik Mikkiej/Kim ook mee nemen maar het is nu dus Lucy, Denise en Fee (is dat dan Fee die dit jaar leiding was?)