Sanneee_ schreef:Ja je kunt daar pony's huren zag ik.
Voor mij is het wel bijna 2 uur met de trein en kost het zo 33 euro retour, dus wordt wel een duur uitstapje..
Is er niemand met wie jij mee kan rijden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yanouuu schreef:Sanneee_ schreef:Ja je kunt daar pony's huren zag ik.
Voor mij is het wel bijna 2 uur met de trein en kost het zo 33 euro retour, dus wordt wel een duur uitstapje..
Is er niemand met wie jij mee kan rijden?
Yanouuu schreef:1. Je naam: Yanou
2. Je boktnaam: Yanouuu
3. Waar je woont: Gouda
4. Of je het een leuk idee vindt/of je mee gaat: Haha, het is mijn idee dus ik ga sowieso meeAls er iemand met een trailer langs kan komen rijden om city op te halen neem ik haar wel mee, anders wordt het te duur om haar mee te nemen en huur ik daar wel een pony!
Yanouuu schreef:oké, we hebben nu een idee, als iedereen even in een quote wil zetten:
1. Je naam Anina
2. Je boktnaam __nina
3. Waar je woont (dan kan ik een kaartje maken) gouda
4. Of je het een leuk idee vindt/of je mee gaat ligt er een beetje aan waar we heen gaan en hoe ver dat rijden is
Als we even weten waar iedereen woont en wie er mee gaat en zo, dan kunnen we kijken of er mensen samen kunnen rijden en zo.
Yanouuu schreef:oké, we hebben nu een idee, als iedereen even in een quote wil zetten:
1. Eléane
2.Mitchall
3. Sleeuwijk (noord-brabant)
4. Hartstikke gezellig natuurlijk!Ligt er helaas wel aan of het ver rijden is..
Als we even weten waar iedereen woont en wie er mee gaat en zo, dan kunnen we kijken of er mensen samen kunnen rijden en zo.
Yanouuu schreef:http://www.manegeheemskerk.nl/?
Is vanaf Gouda een uurtje rijden, en voor Gina 3 kwartier. (Voor de rest heb ik nog niet gekeken)
1. Je naam lara
2. Je boktnaam laraax
3. Waar je woont (dan kan ik een kaartje maken) heemskerk noord-holland
4. Of je het een leuk idee vindt/of je mee gaat yessss
1. Je naam
2. Je boktnaam
3. Waar je woont (dan kan ik een kaartje maken)
4. Of je het een leuk idee vindt/of je mee gaat