ja is het handigst inderdaad even over het reizen. wie komt er allemaal met de auto? Vanuit het zuiden komt een auto. Lon heeft een auto We moeten wel 3 auto's hebben bij Lon (9 man past niet in 2 auto's)
Met 9 pas je prima in 2 auto's 5 per auto. Bij Lon kan iemand in het midden op de achterbank (als daar een gordel in zit). En de auto van Dow is een leasebak, dus dat zal geen heel kleintje zijn.
In mijn eigen auto kan ik er ook 5 kwijt (incl mezelf dan ) Als het nou niet lukt dan kan ik vragen of ik mijn vaders auto mag lenen. Daar kunnen we met 7 in. De rest kan wel in de achterbak, dan hebben we maar 1 auto nodig
lindatje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-10 20:39
Ik kom ook zo goed als zeker met de auto
lindatje
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-10 20:41
Lin, gaan jij en Dree met de trein naar Driebergen-Zeist of is het handiger als ik jullie ophaal op Naarden-Bussum?
denk dat we idd makkelijk met 2 auto's kunnen en het eten is inderdaad het makkelijkst als 1 iemand het verzorgt, heb alle vertrouwen in Mireille na de verhalen van vorige keer
moet Fenna mee Lon? geen oppas kunnen regelen? Dan is het misschien het makkelijkst als wij niet bij elkaar in de groep gaan, of kent Fenna de anderen ook al?
dingen die ik mee moet nemen: *batterijen voor de camera lijkt me handig *muilkorfje voor Lon *mijn flitsende nieuwe franse cap *geld *nog andere dingen naast een goed humeur?
Oh nee hoor, maakt niet uit. Ik heb Tessa nog een pb gestuurd, ik hoop dat ze die nog op tijd leest. Zij woont namelijk in Bussum en ik dacht, als het sneller is om naar NB te komen, kan ik jullie ook wel oppikken.
Fenna zal mee moeten naar de eigen paarden. Naar Woudenberg niet dan is Dennis wakker (Hij heeft al de hele week storingsdienst en is bijna continue op pad vandaar).
Ik kan inderdaad 4 meerijders kwijt. 1 voorin en 3 achterin. Het is jammer dat ik niet met de bus kan rijden nog
Juud gaat met auto neemt Mireille mee (Mireille kwam naar mij gereden? of moet ik je op komen halen, maakt mij niet uit, moet toch nog mn cap van stal gaan halen maar anders moet ik dat voor zondag doen en anders gaat het in 1 moeite door) en wij pikken Vionne op in Den Bosch geloof ik, dus die moet even laten weten hoe laat ze daar verwacht te zijn en dan is het nog een 3 kwartier rijden naar Lon volgens mij.
laat maar weten hoelaat jullie denken in den bosch te zijn Dan kan ik vanzelf wel zeggen.. maar ik haal het toch wel.. Dus laat maar weten hoelaat we bij lonnie/ik op t station den bosch moet zijn!