uiteraard lik ik eerst netjes m'n tengels schoon alvorens er andere dingen mee te ondernemen. ennuh... welke onderbroek wensen de dames? de roze of die met het gouden randje??
heikedenise
Geplaatst: 09-06-09 08:04
gouden randje
NOG 4 DAGEN
ik moet nog terug rijden van malin der huis dus jammer genoeg gaan jullie denise aangeschoten mee maken niet dat je dat nou mee wil maken
HAHAHAHAHA. Jongens stoppen nu. Waar gaat dit heen?! Het is geen ... meeting die we gaan organiseren hoor . Het begint al lekker * ligt hier al dubbel * laat staan straks in het echie... My god
haha ik lig helemaal dubbel hier. ok dan wordt het de gouden rand. ik kan nog vragen of ze onze groep in 2-en willen delen?? ik ga bij de gekken onder ons en dan tussen mies en bent in.
benthe: vind je het erg als ik dat altijd ook al doe zonder alcohol?
heidi: wist ie dat nog niet dan? haha marcel in een string. wil ik dat zien? hm nee, de meiden misschien wel dat weet ik dus niet.
suzan: volgende keer moet je wel mee hoor!! zullen wij samen een roze showtje weggeven hihi
heikedenise
Geplaatst: 10-06-09 08:30
NOG 3 DAGEN
Michelle_88
Geplaatst: 10-06-09 08:31
Lijkt me een goede tafelindeling frank! Mocht het onderwerp aangesneden worden heb ik nog wel wat leuke verhalen
Frank, doen we Denk dat ik nu wel blij ben dat ik meot werken, als het er zo aan toe gaat... Volgende keer maar wat in de winter plannen, kan ik sowieso wel
hahaha. Ja Sanne, echt jammer! Maar wel heel logisch hoor, helemaal uit Groningen komen hiervoor is echt te gek... Maar we gaan dit zeker nog een keer over doen hoor .
Volgende keer ergens in Utrecht plannen, dat ligt een beetje centraal . Van Groningen naar Den Haag is al drie uur met de trein ofzo (die rit heb ik ook nog wel een aantal keer gemaakt....).