Neeeeeee poedersuiker poedersuiker poedersuiker poedersuiker poedersuiker poedersuiker poedersuiker... :'( Mijn examendatum is verschoven naar 11 juli, en ik moet die poedersuiker maken, neeeeeeeeeeee
Echt hoor, we hebben overal gekeken laatst voor andere oplossingen....behalve andere busreizen via oad natuurlijk...
Wat een gedoe zeg.... naja, misschien dat we met 1 van deze opties wel allemaal kunnen *voelt zich echt stom, had hier eerder naar moeten kijken ...*
We kunnen ook nog in het Disney Dream Castle en in het Hotel Holiday Inn Disneyland Resort.
Disney Dream Castle 3 dgn: 12 en 14 juli (€152 pp, 4 personen op 1 kamer) 4 dgn: 13 juli (€193 pp)
Hotel Holiday Inn Disneyland Resort 3 dgn: 2 en 6 juli (€146 pp), 5 juli (€156 pp), 4 en 6 en 11 en 12 en 14 juli (€166 pp) 4 dgn: 4 juli (€204 pp), 5 juli (€194 pp), 11 en 13 juli (€214)
Ja andere optie miss het beste want het is denk ik ook het fijnst om een even aantal te hebben
3 dagen dream castle (boeit niet welke datum) is voor mij ook goed. 4 dagen dream castle (13 juli) vind ik ook wel leuk (zijn we de 17e terug of niet?)
of 6 juli holiday inn, en dan zijn we dus gewoon met de oorspronkelijke groep.
de datum tot 16 juli komt mij niet uit inverband met een pas geboekte vakantie. nu kloppen de bedragen ook niet meer natuurlijk, wou net alles gaan overmaken
dan kan ik wel, maar wat gaat het bedrag nu worden dan? ik heb afgelopen week een vakantie geboekt en vertrek op 17 juli, heb geen zin om van de ene in de andere vakantie te vallen. maar 5/8 juli kan ik wel. hoeveel gaat het dan kosten?
Dan wordt het €194 pp, dus voor 4 dgn en 4 personen op 1 kamer. Maar verwacht eigenlijk wel dat iedereen dan kan dus dat we dan ook daadwerkelijk met zn 4en op 1 kamer zitten.
ik ga even douchen, kom vanavond nog even online om te kijken hoe het ervoor staat. het geld heb ik in elkgeval en kan ik alla minuut overmaken, das geen probleem voor mij. nu nog een geschikte datum vinden voor ons alle, maar ik denk dat we zo al heel ver komen. super dat jij dan ook mee kan anne de 6de. hopelijk kan manon ook mee en is het disney clubje weer helemaal compleet
Pff ik zal even eerlijk zeggen. Er moet wel snel iets geregeld worden nu want op deze manier wordt et er niet leuker op.
Tis niet aanvallend bedoeld hoor, maar de gang van zaken is nu niet je van het . Ik vind et bijv. vervelend dat als we druk bezig zijn met iets te regelen er opeens een dag of een halve dag niet meer word gereageerd. Dan snap ik dat je bent werken enzo, maar stuur dan ff een smsje. Want het is nu belangrijk anders kunnen we straks allemaal niet meer gaan.
Vond et even belangrijk dat jullie weten hoe ik daarover denk. Ik zal vast niet de enige zijn. *edit: omdat ik niet bepaald specifiek was: dit maakt het voor mij nu niet meer zo leuk als eerst. En daardoor ga ik zeker overwegen of dit het nog is. Ik ga toch wel mee hoor (ga ik van uit ) maar 't gaat zich om het principe.
Laatst bijgewerkt door Nagini op 31-05-08 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt
Het spijt me zeer, maar ik heb besloten dat ik niet mee ga. Mn studie gaat gewoon hoe dan ook voor! Daarnaast zijn er bij mij wat irritaties ontstaan waardoor ik al minder zin heb in het hele gebeuren, ik word dan chaggie en dat zal niet ten goede komen van de sfeer.