Ik betwijfel of het lukt dan, aangezien er verder niemand hier uit omgeving komt, toch?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:Heb een ongeluk gehad zaterdag met mn brommer. Vol op een scooter geknalt. Met ambu en alles afgevoerd. Been is blont en blauw en knie is gekneusd.
Gelukkig had ik de auto van mn moeder geregeld (=automaat) en dat komt nu dus erg mooi uit. Maar dacht dat als jij nou je rijbewijs zou hebben, jij in die auto naar zoetermeer kon rijden.
gelukkig is zoetermeer een klein stukje, dat moet zeker lukken met een automaatje!
Esther_ schreef:Dus na vanavond is er bekend of er mensen van de reservelijst meekunnen?
Mistic schreef:Aangezien ik mijn meerijders niet de hele weg wil vervelen met mijn muziekkeuze, bij deze de oproep om zelf een cd'tje mee te nemen.
Lijst schreef:*Laatste lijst nog even1 crossmonster - heesch , 1 plaatsen vrij in de auto
2 ma_rie_tje - Voorschoten/Wassenaar (zie mistic)
3 Snackie - Zeist rijdt mee met Mikado en Jolliegirl
4 Mikado - Zeist rijdt mee met snackie en Jolliegirl
5 Chann - Heerhugowaard - reis met trein naar Beverwijk, vanuit daar ga ik mee met Contigo.
6 Mistic - Zoetermeer - (ma_rie_tje, nessah anique en patsur(?) rijden mee)
7 Nessah (Agnes) - (zie mistic)
8 Jolliegirl - rijdt mee met Snackie en Mikado
9 Patsur - Haarlem/Wassenaar (zie mistic)
10 Shayla - Gorinchem - 3 plaatsen vrij in de auto
11 Contigo-IJmuiden 2 plaatsen vrij in de auto neem Chann mee
12 Mrie - Vught, rijd met crossmonster mee
13 Girlgamer - Eindhoven - rijd met crossmonster mee
14 .Anique_Vaandrig (Anique) - vanuit Delft met OV (of misschien meerijden met iemand?)
15 Rosita - Bilthoven - (met snackie mee)
reservelijst :
16-Meetje 22 - Leiden/oegstgeest
17-Sronnie - Ede - Waarschijnlijk 3 plekken over, afhankelijk of het OV of auto wordt.
18Fairytail - Wageningen met 4 plaatsen max
19-Iepsel Alteveer (GR) eventueel 4 plekken
20-Trennie - Eindhoven - 3 plaatsen.
21 - AndreaB - Schiedam
22- Esther_ - Rosmalen (kan eventueel iemand meenemen, of met crossmonster mee??)