Ja, op zich wel, alleen ga ik vaak andere dingen doen... Niet slim, I know. Ik? Nee joh. Donna is te oud en niet echt makkelijk bij elkaar te rijden voor een mooi beeld. Die dikke knieen staan er dan ook vast niet mooi op... En Ziya ben ik blij dat ik er zo langzamerhand een stuur op heb kunnen monteren. Zie me daar al rijden, met Donna die knorrig wordt als ik haar even flink bijpak (want dan kan ze knorren ), of met Ziya die het niet ziet zitten om af te wenden hahaha.
Lijkt me wel echt stoer om mee te doen. Je hebt iig wel lef ! Succes alvast. Zou wel mee willen doen, miss doet zoiets zich over een paar jaar nog een keer voor als Ziya wat rijper is .
hebben we al een nieuwe datum geprikt voor in januari ? ik weet nu niet zeker of ik dan wel mee kan omdat ik ook op 24 feb al naar deurne moet... hoop dat ik wel mee kan
ja ik moet ff kijken of ik nog mag omdat ik de maand erna ookal naar deurne ga met de trailer en die man niet zo van het rijden met trailers is ook niet als er iemand anders rijd hij heeft liever dat zijn paarden thuis blijven
gym, volleybal. bal op pink gehad. leraar dacht dat het alleen gekneusd was. 's middags toch naar huisarts, uit de kom. gezet, naar ziekenhuis voor foto's, en ja hoor, ook nog een breuk(avulsiefractuur: In dit geval wordt bij het afscheuren van de pees een stukje bot meegenomen). zit nu in het gips