Ik ga nu ff de filmpjes downladen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roossie22 schreef:bregje en inky-devil ik vind het ook zoooo knap dat jullie dat paard nog hebben staan aaien. het moment dat het beestje aan kwam lopen, vond ik het allervervelendste moment van de dag. toen was het nog paard, een dier met lieve oogjes. ik heb tot het moment dat hij klaar stond 'geschoten' te worden niet gekeken.
daarna was het voor mijn gevoel geen paard meer, klinkt stom, maar zo voelde het echt. ik vond het eigenlijk geen moment meer( op het hoofd eraf halen na) erg vervelend om te zien.
irmaaatje schreef:Ik vond het echt heel intresand om te zien maar toch ook een beetje verveelend. je hebt nu wel een goed beeld hoe het er bij die slager aan toen gaat, maar zo gaat het denk ik niet bij alle slagers.. het lijkt me inderdaad ook het beste om gewoon totaal geen kontakt te hebben gehad met het dier, en al helemaal niet in zijn ogen kijken. ik weet nog wel toen mijn pony werd ingeslapen, de laatste blik in zijn ogen die vergeet je echt nooit meer. wel een goed verslag vind ik!
irmaaatje schreef:@ kiwiko : ja, opzich ben ik daar wel mee eens,, alleen ik draai hem echt niet zelf zijn nekkie om.. ik vind de dood maar iets apparts hoor!
KiWiKo schreef:leuk is natuurlijk anders........... absoluut. Maar ik heb nog altijd meer moeite met lijden dan de dood zelf
horsylovers schreef:pff jeetje best hevtig, heb de filmpjes gekeken behalve van het neerschieten want die doet het niet. maar ik krijg er beetje misselijk gevoel van. ik zou het niet kunnen denk ik om een paard afgeslacht te zien worden. dat hij onthofd word je zite gewoon het bloed rond spuiten. ik vind het knap dat jullie er naar hebben kunnen kijken maar tegelijkertijd keur ik het af. was dit met school ofzo ??? hoop nie dat ik ooit zoiets hoef te zien van school.