Belgische zomerclinic?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sjintoo

Re: Belgische zomerclinic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 12:33

Ik zou ook nog iemand kunnen meenemen maar mijn achterbank staat niet stevig vast. Vriendje heeft die daar uitgehaald en kreeg die daar niet deftig meer in! Ze staat wel vast hoor, maar niet met vijzen!

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:28

Kimberley, ja, nog diezelfde dag. Dan moet jij eens kijken hoe laat de laatste trein gaat, zodat we weten hoe laat we moeten vertrekken in Kampenhout. Als het mag van jouw ouders mag je ook bij ons blijven slapen hoor, wij hebben plaats. *LOL*

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:13

ponyzotje schreef:
tessa, van en naar leuven station en nog diezelfde dag?
voor 's morgens zie ik nog wat karolien doet (hoorde ik van Debbie Haha! ), voor 's avonds zou het handig zijn!!!

Jo-Ann hopelijk kan je toch nog langskomen, zou erg fijn zijn! Succes nog met je examens.

*terug blokken Schijnheilig *

Ja vermits die toch ook met de trein kwam Tong uitsteken

*heeft ondertss weg min of meer met tussenstop aan het station* Moest het nodig zijn Tong uitsteken
Maar als er daar iemand passeert, waag ik me liever niet aan leuven, gezien ik daar nog nooit weggeraakt ben zonder verloren rijden Lachen

ponyzotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 15:32

tess_84 schreef:
Kimberley, ja, nog diezelfde dag. Dan moet jij eens kijken hoe laat de laatste trein gaat, zodat we weten hoe laat we moeten vertrekken in Kampenhout. Als het mag van jouw ouders mag je ook bij ons blijven slapen hoor, wij hebben plaats. *LOL*

De laatste trein gaat 's avonds om 22u33. Dan ben ik om 0u30 thuis Haha! die vroeger is om 22u exact. Hadden jullie zo'n uur in gedachten? Anders zeker zeggen als het niet zo was hoor, ik wil daar geen invloed op zijn!

's Morgens, hoelaat rijden jullie dan langs Leuven? Mijn trein kan aankomen om 8u30. (geeuw, vroeg opstaan Tong uitsteken ). Anders ook om 8u (dat wordt dan wel heel vroeg voor mij Haha! ).

Zo, pauze voorbij, snel weer blokken, alvast bedankt voor de moeite, ik lees later nog bij! Lachen

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:02

Is er iemand die toevallig rond 8 uur aan het station in Leuven komt en mij eventueel wil meenemen? In Mechelen ofzo kan ik uiteraard ook uitstappen.

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:46

tess_84 schreef:
Bart en ik gaan met de Clio achter de camion rijden, dus wij hebben nog 3 plaatsen in de auto van en naar Leuven station. Wij vertrekken al vroeg, want PJ moet het eerste uur rijden, Brighton, Mieke en L'Amour gaan dus allemaal samen met de camion he Lachen

Fijn dat er nog volk is die van zo vroer komen Knipoog
Biep en ik zullen vroeg moeten opstaan Gaaaap Maar dat heb ik er graag voor over. En Biep houdt me wel wakker in de auto Haha!

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 17:47

Ik ben er helemaal klaar voor... Soms wil Cici niet vooruit, maar eens ze vooruit gaat, kan zelfs Mieke haar nemeer volgen Tong uitsteken
En dat alles aan een los teugeltje, ik zie de clinic helemaal zitten!!!

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:48

angelke schreef:
Is er iemand die toevallig rond 8 uur aan het station in Leuven komt en mij eventueel wil meenemen? In Mechelen ofzo kan ik uiteraard ook uitstappen.

Seg, is het niet makkelijker als jij gewoon aan de Carrefour komt staan en met mij en Biep 's morgens meerijdt ? Dan moet je waarschijnlijk ook niet zo vroeg opstaan..En heb je al dat gedoe niet met die treinen..Wij zijn toch ook van plan (nuja ik toch Tong uitsteken) om er te zijn vanaf de eerste groep..

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:57

Aha, wist niet dat jullie ook zo vroeg kwamen Lachen.
Graag dan! En ik zal deze keer mijn best doen om niet in slaap te vallen in de auto Haha!.

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 17:59

Hehe, da maakt ni uit ze. Ik neem da als een compliment. Wil zeggen dat ik ni echt een wegpiraat ben zodat je gerust kunt slapen Knipoog Haha!

Pieterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:24

Marengo_82 schreef:
Ja er waren groepen gemaakt, maar iemand heeft die neit overgenomen. Veel plezier met ze terug te zoeken...

Omdat ik te goed ben en écht geen tijd heb, hier se:

9u (gem)
*Karolien en Sirkaan
*Skara en Jakary (met dressuurzadel wegens gebrek aan springzadel )
*Pieterjan en Brighton

10u (beg)
*Tessa en L'Amour - kneusjes
*Yuna en Bruine

11u (beg)
*Stefanie en Jakary - kneusjes
*Sylvia en Mieke - superkneusjes

12u (gev)
*Karolien en Kali - hoog
*Kristel en Nobel - hoog

Kristel, ik heb een vraagje voor een kleine gunst. Zou ik eventueel, ajb, plies naar de tweede groep mogen?

Aangezien:
- de eerste groep drie combinaties heeft en de tweede maar twee
- ik het nogal moeilijk vind om te eisen dat onze stalhouder op zijn vrije dag al om 7.30u aan de stal staat met zijn camion (moet die ook nog gaan halen, dus dan moet hij gewoon vreselijk vroeg opstaan)
- ikzelf vrijdag een zware dag heb en dus liefst niet te vroeg opsta om mezelf en paard klaar te maken
- ik niet per se in een gemiddelde groep moet
- Tessa in de tweede groep zit, dus dat zou goed uitkomen.

ajb??? Ik denk niet dat er op zich een probleem zou zijn als ik verander, maar als het echt niet anders lukt, moet het maar zo.

Pieterr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 18:39

7 euro voor de springles. Komt er niets meer bij? Vragen jullie niets voor het gebruik van de piste enzo?? Dat zou ik toch vanzelfsprekend vinden?

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 19:53

Was het al niet geregeld dat we om 7u 45 gingen vetrekken aan stal???? Tessa????

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 19:55

Gelle vroege volgens, maar ik ook, zenne, moet om kwart na 7 op stal zijn Knipoog
En dan kunnen we eens zien hoe Cici op de wei op andere paarden dan haar weidegenootjes reageert...

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:12

Ik ga ook vroeg moeten opstaan Haha!
Maja, hebt ge soms een idee over hoe lang ge daarover rijdt, naar Kristel?

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:42

Ik weet het eigenlijk niet meer van vorige keer...
Maar Isabelle dacht van Lubbeek ongeveer 45 minuten...

skara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:30

Moet er nog iets van drinken worden meegebracht? Ik heb echt geen tijd geen tijd om nog groentjes klaar te maken tegen dan.
Ik heb vrijdagnammidag examen, moet daarna mijn kot nog opruimen en spullen oppakken. Ga dus pas tegen de avond thuis zijn en moet dan nog snel even langs een vriendin om ons reisje nog te bespreken.

Verwacht dus ook niet dat ik er fris ga uitzien op de clinic want heb de dag er voor examen gehad en moet die zaterdag zelf om half 7 opstaan. Clown
Ook mijn chaps gaan vuil zien want er heeft een vogel op gescheten en ik ga niet eens de tijd hebben om alles er fatsoenlijk af te krijgen. Nagelbijten / Gniffelen Tenzij ik om 6u opsta maar daar heb ik geen zin in. Tong uitsteken
Ik kijk al uit naar de clinic!

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:36

En Ik (en waarschijnlijk Biep ook) zullen ook vroeg moeten opstaan, en bijgevolg Karolienepien ook Knipoog
Maar zoals ik al zei heb ik dat er graag voor over !

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 22:40

Ik moet nog eventjes kijken hoe ik naar Kampenhout ga raken... Mss brengen mn ouders me, en anders moet ik eens kijken wie vanuit Leuven vertrekt... Saartje, is er in jouw auto misschien nog plaats?

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:39

Er gaan dus maar 5 personen meedoen aan de fotozoektocht te paard? (Laatste lijst die ik vond)

Zijn er mensen zonder paard die willen meedoen? Te voet gaat er dan op het laatste een stukje minder gedaan moeten worden. Het is een uurtje stappen te paard dus te voet is dat ook makkelijk haalbaar.

Tis maar dat ik ongeveer weet hoeveel bundels ik moet maken van de zoektocht.
Graag ten laatste donderdagavond 23.30u dit hier plaatsen, want ik ben vrijdag hele dag werken en 's avonds ook niet thuis.
(Ik zal wel een paar reserve voorzien maar geen overhoop).

JoeyBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:42

Ik zou dat wel willen doen te voet..Maar eerst overleggen met Bieperd Lachen

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:51

Sylvia, we gingen om 7.45u vertrekken omdat we in de eerste groep stonden. Maar als PJ en ik pas om 10u moeten rijden, vertrek ik liever wat later, dat is voor iedereen wat gemakkelijker denk ik. Maar jij kan natuurlijk al wel vertrekken met je zadel etc, het zal niet echt een probleem zijn om Mieke op de camion te krijgen zeker?

Maja, Mieke neemt gewoon korte pasjes hihi Lachen

Kimberley, half 9 aan het station van Leuven zal wel oké zijn denk ik, ik laat nog weten hoe laat we nu vertrekken vanop stal en hoe laat we dan aan Leuven station zijn. Avonduur is ook goed, veel later dacht ik het toch niet te maken, want ik denk dat ik de volgende dag terug moet werken...

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:53

Oja en Bart gaat ook mee te voet met de zoektocht, hij blijft niet graag de hele dag zitten op een stoeleke Lachen

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:58

Gaat Bart te voet mee met jou en L' Amour of te voet met iemand anders?

Tis maar dat we normaal de ruiters per 2 weg gaan sturen en de wandelaars ook per 2 ofzo...

En hopelijk is iedereen een beetje competitief. Nagelbijten / Gniffelen

Misschien dit lijstje overnemen en aanvullen:

Citaat:
Wandelaars fotozoektocht:
- Bart (van Tessa)

Misschien:
- Véro

tess_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 00:12

Ik dacht dat Bart en Joke samen gingen te voet Lachen