Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ponyzotje schreef:tessa, van en naar leuven station en nog diezelfde dag?
voor 's morgens zie ik nog wat karolien doet (hoorde ik van Debbie), voor 's avonds zou het handig zijn!!!
Jo-Ann hopelijk kan je toch nog langskomen, zou erg fijn zijn! Succes nog met je examens.
*terug blokken*
tess_84 schreef:Kimberley, ja, nog diezelfde dag. Dan moet jij eens kijken hoe laat de laatste trein gaat, zodat we weten hoe laat we moeten vertrekken in Kampenhout. Als het mag van jouw ouders mag je ook bij ons blijven slapen hoor, wij hebben plaats.
tess_84 schreef:Bart en ik gaan met de Clio achter de camion rijden, dus wij hebben nog 3 plaatsen in de auto van en naar Leuven station. Wij vertrekken al vroeg, want PJ moet het eerste uur rijden, Brighton, Mieke en L'Amour gaan dus allemaal samen met de camion he
angelke schreef:Is er iemand die toevallig rond 8 uur aan het station in Leuven komt en mij eventueel wil meenemen? In Mechelen ofzo kan ik uiteraard ook uitstappen.
Marengo_82 schreef:Ja er waren groepen gemaakt, maar iemand heeft die neit overgenomen. Veel plezier met ze terug te zoeken...
Omdat ik te goed ben en écht geen tijd heb, hier se:
9u (gem)
*Karolien en Sirkaan
*Skara en Jakary (met dressuurzadel wegens gebrek aan springzadel )
*Pieterjan en Brighton
10u (beg)
*Tessa en L'Amour - kneusjes
*Yuna en Bruine
11u (beg)
*Stefanie en Jakary - kneusjes
*Sylvia en Mieke - superkneusjes
12u (gev)
*Karolien en Kali - hoog
*Kristel en Nobel - hoog
Citaat:Wandelaars fotozoektocht:
- Bart (van Tessa)