Het zomers vervolg op de Belgische Anjaclinic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Elke86

Re: Het zomers vervolg op de Belgische Anjaclinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 15:05

Oei Mien, das echt wel spijtig ! Toch maar hopen dat Isabell van gedacht veranderd ofzo.

Zo ik ga sewwes ook naar de winkel om paprika's en tomaten te halen, maar ga ze nog niet snijden, dan blijven ze verser tegen morgen. Wat denken jullie: 20 van elk?

Marengo_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 15:38

20 paprika's lijkt mij heel veel... Ik zou voor 10 paprika's gaan en euhm iets meer tomaten?

Mij maakt het niet uit of Karolien of Mien op Marengo rijden, maar wie het ook is, pas op. Hij heeft er mij gisteren namelijk afgekegeld eerste keer in een paar jaar denk ik. Ge valt natuurlijk wel niet hoog

Nobel vandaag gereden en dat was een ramp. Die rug was niet los te krijgen en links zat hij vast.

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-05 16:06

20 paprika's lijkt mij ook wat te veel, 10 lijkt me meer dan genoeg. 20 tomaten eigenlijk ook, want dat lust ik niet

Ik ben stiekem eigenlijk wel benieuwd want heb al kweeniehoelang niet meer op Kali gereden. Sevens hem maar eens aaien, dat hij mij terug kent

Elfie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 16:16

Wat spijtig Mientje! Maar er is al een oplossing voor handen lees ik.

Ik ga mijn fototoestel ook meenemen, heel handig dat er pc's gaan zijn zodat de foto's direct beschikbaar zijn voor de geïnteresseerden, anders zou het bij mij wel eens lang kunnen duren Ik ga mij deze keer wel wat meer bezig houden met wat meer artistieke foto's, en in mindere mate rijfoto's, denk dat er toch al genoeg rijfoto's gemaakt zullen worden en mijn lens is wat beperkt voor rijfoto's en ik ben niet goed in rijfoto's maken

Anja, ik ga denk ik toch via Brussel rijden, is iets korter voor mij en ik ken er mijn weg beter.

Moet ik echt niks meebrengen dan? Anders enkele flesjes witte wijn? Of is dat ook al voorzien?

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 16:27

Oke dus 10 parika's en 15 tomaten

Edit: hebben jullie trouwens een voorkeur van kleur van de paprika's, dus vooral rode of combinaties?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 17:59

Oké, het is hopeloos: normaal konden we Quiny langs de weide vanachter buiten krijgen en kon de camion daar door, maar er liggen betonnen buizen overal voor de weide Nergens buizen, buiten bij ons

Ik wil wel met Marengo rijden, als Karolien daar geen problemen mee heeft (en mijn zit is vrij stevig, dankzij Azzaro )

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 18:34

Ik wil anders ook nog wel een fles passoa meebrengen als iemand daar zin in heeft? Die staat hier maar een beetje werkloos te wezen. We hebben thuis wel geen fruitsap meer, dus das dan wel een probleempje...

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 18:55

Saartje ik eet ook wel graag een aardappeltje in de schil

Sjintoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:06

Ik heb trouwens 2 kg grote champignons waarvan ik 1/4 e gewoon zal laten, dus niet opgevuld. Is dat genoeg denken jullie of moeten er meer zonder kruidenkaas zijn?

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:33

Ik heb 3 rode paprika's mee, die hingen hier toch maar aande struik te hangen en werden niet opgegeten...
2 kommen pasta en 2 kommen komkommer (een heel fijn, de andere normaal gesneden) staan ook al in de frigo.

Saartje, is da nu te laat voor u of gaat het nog om dan te carpoolen? Zou het graag weten, dan kan ik eventueel nog verwittigen aan mijne meerijder als ik nen anderen auto zou nemen...

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:36

Ik lust ook kool (rode en witte), ik heb geen eitjes meer over (was vergeten dat er in de quiche van gisteren ook eieren moesten) en ik heb *ff checken* ehm één zielige liter fruitsap voor Anja hare passoa Neem ik die mee of is het de moeite niet?
En ik wil voor ene keer ook wel zondigen en een aardappelTJE (of een halve) uit de schil eten

Mien

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:40

Vergeet die maar, ik ga morgen proberen met Sven en Kristel Quiny op hun camion te laden De Aarschotsebaan is begaanbaar tot aan hun huis

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:48

leentje schreef:
ik heb *ff checken* ehm één zielige liter fruitsap voor Anja hare passoa Neem ik die mee of is het de moeite niet?

Breng maar mee, dan zonder ik mij wel af in een donker hoekje met het fruitsap en de passoa en drink het helemaal alleen op en deel met niemand.
Ik lust trouwens ook wel een aardappel in schil, Saartje.

saartje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:50

Anjatjeuh schreef:
leentje schreef:
ik heb *ff checken* ehm één zielige liter fruitsap voor Anja hare passoa Neem ik die mee of is het de moeite niet?

Breng maar mee, dan zonder ik mij wel af in een donker hoekje met het fruitsap en de passoa en drink het helemaal alleen op en deel met niemand.
Ik lust trouwens ook wel een aardappel in schil, Saartje.

vergeet da maar Anja hihi

super dat het misschien wel gaat gaan mien!!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:50

Anjaaaaaaaaa, ik heb nog LITERS fruitsap

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 19:54

Ik ook, dus Anja "delen die passoa!"

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:10

ah, ik heb er zin in!

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:14

Mensen, het is wel maar 1 fles passoa waar al een deel uit is hè, duseuhm, dat word vechten...

Bijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:18

Ik vecht meeeeeee!!!!!!!!!!! :p maar ik mag ni te veel drinken, ik moet nog rijden...

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:23

Elke moet ik de tequila meebrengen? Waar ik wel mooi van af ga blijven aangezien ik jullie twee nog thuis moet krijgen op een deftige manier

Ben vandaag witte wijn gaan kopen. Denk wel dat we gaan toekomen met 5liter
Nu nog hopen dat die verschrikkelijke hoofdpijn over is tegen morgen dat ik mijn bed uit raak

Elke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:26

Ohja titsia ge gaat mij daar als een zombi zien staan morgenvroeg he . Deze avond uit (ja mensen, ik heb sociale verplichtingen ze ) en dan morgenvroeg naar de markt voor nog tomaten want die in de winkel zagen er niet goed uit vond ik .

Tequila, ik lust helemaal geen tequila

Tanjake

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:51

saartje39, is goed, ik breng dan nog wat flessen mee, zal van elk meenemen ofzo dan kunnen jullie nog kiezen, sommige dingen zijn namelijk niet de meest gewone (agrum met mango&kaneel, agrum met cactus, ahum)

de kool is er, twas wel de laatste (wou eigenlijk ook nog een andere nemen, maar dat is dus mislukt, maar neem aan dat er wel genoeg groentjes zullen zijn) amai, vraag me af wat er aan de hand was, pas bijgevuld en nu al zoveel op... ga ze wel morgen pas snijden, dan blijft dat toch het beste vind ik... ik eet dat graag met stukjes appel en die exotic-curry van *merk kwijt* dus ga da ook meebrengen, maar dan kunnen jullie zelf nog beslissen wat jullie willen, dan maak ik desnoods potje zo gesneden en eentje met appel & curry

ik eet ook een ardappeltje in de schil

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 20:58

Yasmine, is het nu gelukt of niet? ik hoop echt dat dat bericht betekende dat het lukt .

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:12

Nee
Geen een van de 2 kan meekomen, en ze willen dat er iemand van hen meegaat omdat zij verantwoordelijk zijn voor Quiny. Geen clinic met Quiny dus

Anjatjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-05 21:25

Zo, de worteltjes zijn (na een uur zwoegen en armpijn) eindelijk geraspt. Denk dat het wel genoeg zal zijn, zeker gezien de hoeveelheid andere groenten die er nog zijn.