Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lisjuh87 schreef:Hey fredt zaterdagmiddag reserveren is niet zo handig....wie weet wat we zaterdag nacht nog aan leuke jongens tegenkomen
Citaat:Boktmeeting Arnhem e.o.
zondag 27 februari
Pril85
Lisjuh87
Waterkippie + vriend
Biepmiep
Loesjuh + Joogre
Manzano
Djilan
Sannie1984
Renske
Fredt
Roderigo
Rain
BarbaLala
Fredt schreef:Lisjuh87 schreef:Hey fredt zaterdagmiddag reserveren is niet zo handig....wie weet wat we zaterdag nacht nog aan leuke jongens tegenkomen
Haha, ja wie weet![]()
Maar dat wil ik die arme jongens dan niet gelijk aan doen, die krijgen de schrik van hun levenal die paardenmeisjes bij elkaar
![]()
Fredt schreef:
al die paardenmeisjes bij elkaar![]()
renske schreef:Ja hoor vind wel gezellig om jullie zaterdag al te meeten.. kan ik er vast een beetje in komenMaar wat gaan jullie dan eigenlijk doen? En ik kan wel gewoon thuis slapen hoor
Maar dan spreek je dus eerst zaterdag af en daarna zondag.. Nou ik vind het allemaal wel best
![]()
Trouwens na wat denk werk kwam ik erachter dat ik roderico al ken want heb nancy ook ooit verzorgt, fredt heb ik ook keer gezien toen we nancy gingen opzoeken, lisette heb ik dan uit de klas en waterkippie van de huifkar rit (Weet ook niet meer hoe het paard heet ) Dus weet er nog best veel eigenlijk
renske schreef:Ja sorry had het eigenlijk al gelezen maar volgde hem toch niet helemaal, maar wil misschien met taxi wel mee als ik het kan betalen
, maar anders is wel handig als ik mijn fiets even bij jou dump..
renske schreef:Owh nou 5 euro per persoon kan ik nog wel kwijt hoorMaar dan kom ik wel eerst nou jou toe ook lis en zet ik daar me fiets. Is denk ik wel het handigst. Had je al een tijd hoe laat ongeveer bij jou? (Ik weet niet hoe laat de film is..)
sjakie schreef:Dekentje voor kalis is al binnende katten vermaken zich nu met de doos
sjakie schreef:echt super snel![]()
enne ik ben nog steeds blij met je allertheid _/-o_
Biepmiep schreef:Loesjuh, hoe is het met Indy?
BarbaLala schreef:zow,jeetje ben er eff niet, glijk 2 pages erbij![]()
Jah ehm, de film is om k3wart voor 10, moetk eff kijken hoe laat de bussen hier 's avonds gaan, doek zo wel alsk de hond doe![]()
owjah! Welke bios? de blikken of de Rembrandt?
met 3 man tegen mij! jullie gaan toch niks engs doen? we gaan toch naar de bios?![]()