Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naomiponne schreef:[naam] wij woonden op 28. Idd erg tochtig en vochtig, veel problemen gehad maar vond het er wel gezellig en knus wonen. (Wij hadden zo'n onderbuurvrouw die niet deugde.)
SophievdV schreef:Froukje_J schreef:Ik woon in een hele andere richting Ferwert haha..
In die regio heb ik ook lange tijd gewoond. Ben blij dat we nu wat centraler zitten, want het is wel echt een uithoek.
Opvallend veel mensen uit de buurt van Joure hier
Rebecca schreef:Naomiponne schreef:Rebecca wij woonden op 28. Idd erg tochtig en vochtig, veel problemen gehad maar vond het er wel gezellig en knus wonen. (Wij hadden zo'n onderbuurvrouw die niet deugde.)
Ah toeval , met de rode huisnummers toch? (dat weet ik nog omdat ik ze stiekem wel wou hebben, omgedraaid had je mijn huisnummer
)
Ik noemde dat blok altijd het aso blok, met de stoepkrijt tekeningen onder en al die rotzooi
. Maar daar woonde jij dus boven
En dan bijna geen privacy omdat het andere blok lijnrecht er tegenover stond , wel frapant dat jij ook die vocht problemen had. Maar jij had nog een zoldertje ook wel fijn , ik gebruikte mijn terras en voor het raam de konijnen en later mijn geitjeWat komkommers groeiden er wel dankzij de konijnenmest , maar ben blij dat ik nu een tuin heb en 3 slaapkamers boven (vind maar eens een huis met (ruime) tuin en 2 slaapkamers in Joure)
Mijn geluk was dat ik mijn urgentie net inging toen ik 23 was en meer toeslag krijgen kon , week later reageerde ik op mijn huidige paleis en was ik ook vrij snel vertrokken
AfricanLady schreef:Ik ga zondag weer eens rijden na een hele lange tijd.
Weer bij ruitercentrum het fjordenpaard in drenthe samen met een bokker.