Haha! Je bent tot niets verplicht Inge. En een zadel is belangrijker dan uit eten hoor.
Goldie
Geplaatst: 25-02-16 12:27
Wij hebben dinsdag een nieuwe bank gekocht Nu begint het wachten...
Aankomende dinsdag hier ook nieuwe zadels passen
Dure maand alleen zo
Een voordeel.. Ik heb m'n springles uitgespaard Mevrouw is gisteren op onverklaarbare wijze door het hek gegaan... Ze is blij, loopt als een kievit, maar toch maar niet gaan springen..
De volgende keer meeten kan ik mee! Heb gisteren weer auto gereden voor t eerst sinds mn gebroken been (drie maanden geleden). En ben ook steeds beter aan het lopen. Ligt wel aan het budget want door mn gebroken been ben ik mn baan kwijt. Dus als het niet te duur is en het die maand past wat financiën betreft ben ik van de partij!
Jemig Goldie! Gelukkig lijkt de "schade" mee te vallen.
Gelukkig is het ook een flink paard Vanochtend vond ze het even niet zo'n succes dat ik eraan zat, maar wilde er toch echt even een klodder uierzalf opgooien aangezien ze wel de hele dag buiten loopt met dit rare weer
_MelisS
Geplaatst: 25-02-16 16:27
Jeetje evengoed rot
lianne484
Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-16 16:50
Ik ben weer terug van me geweldig vakantie uit costa rica. Wie gaat wat leuks plannen ?
Ik ben Sylvana, 19 jaar, grootste hobby's zijn uiteraard de paarden & fotograferen. Daarnaast volg ik een studie Interactief vormgeven in Amsterdam en ik woon zelf in de buurt van Haarlem.
Helaas zelf geen eigen paard. Rijd momenteel mijn laatste lesjes op de manege (werd me te duur), maar heb wel een leuk bijrijdpaardje in Santpoort die ik 1x in de week rijd
Zei iemand wok? Ga graag mee! Haha ben beetje afwezig geweest door drukte ivm verhuizen en nu klussen in het nieuwe huis en van alles regelen dus ben helaas niet zo fanatiek meer aan het bokken