Jeetje Wendy, ik ben stille meelezer maar ik sla echt stijl achterover nu. Ongelooflijk wat een resultaat. Wat zou ik graag een speed art van dit werk van je zien. Géén idee hoe je dit zo voor elkaar krijgt. Echt prachtig.
Ik moest echt even 2 keer kijken, dacht even huh daar zijn we samen toch niet geweest? Maar dat was natuurlijk aan het einde van de dag! Heel gaaf weer meid
Ik heb nét het photoshop bestand gesloten zonder te bewaren dus kan er geen stappen meer uit halen Marit. Origineel van de foto van Mara: https://farm3.staticflickr.com/2923/141 ... 5af302.jpg Ik heb de rechterkant gespiegeld en hiermee Steffie weggehaald. Vond de vorm van het rook zo mooi uitkomen, lijken net duivelshorens
Euhhhh haha ik weet niet zo goed wat je bedoelt Wat ik vaak doe is een vignet toepassen waar het contrast er wat uit ligt, en contrast in het midden juist verhogen in een paar lagen. Misschien dat je dit bedoelt!
ben ook een stille meelezer! en wauw wendy! ben onder de indruk van je foto's! ** zie alleen nog wel bij de foto van mara een handje in het zand zitten van het weggekloonde model:P** verder is het echt kunst!!!