Hallo Michelle, Had je net een mail gestuurd.Had deze gemist want we zijn 1 week op wedstrijd geweest. Ja hoor we hebben een stal en evt nog wel 1 of 2 vrij. Half 12 is prima kunnen ze een bak koffie nemen en daarna opzadelen. Ik denk dat Alex de lessen gaat doen Diederik heeft de volgende dag ook weer een clinic. Leuk te horen hoe enthousiast iedereen is. Met vr groeten jannet
Nou da's mooi! Leuk als we allemaal bij Alex kunnen rijden Zal hij een pauze nemen? Ik denk het niet. Drie uur lesgeven moet hem lukken toch Ik hoop wel dat weer snel wat beter wordt. Het hoeft geen 20 graden te zijn van mij (mag wel) maar deze kou is ook niet alles. Brrr!! Ben geen wintermens.
Super leuk allemaal, heb er al helemaal zin in, nu nog ietsje warmer weer dan is het helemaal perfect!! Ik ga proberen zolang mogelijk te blijven. Mijn paard kan wel ff wachten op de trailer maar geen uren dan gaat ze vervelend doen. En in een vreemde stal zetten vindt ze helemaal nix. Heb er zin in!!!
Ik kan wel tot het einde blijven denk ik. Ik neem gewoon een zak wortels mee, dan vermaakt Quiz zich wel Inderdaad hopen op iets warmer weer. Gatsie wat is het koud nu! Super geregeld allemaal Mies!
Bedankt voor het regelen Michelle Ik zal vast beter weer bestellen. Hopelijk komt het dan op tijd binnen.
X_Michelle_X
Geplaatst: 12-03-13 10:22
Thanks girls Vind t leuk om te doen
Ik wil sws graag gebruik maken van een stalletje, wie nog meer? Dan geef ik namelijk even door hoeveel er in totaal gebruik willen maken van een stalletje... (en met de vraag of het wat kost )
1. Michelle 2. (evt. 3. )
Onderstaand lijstje klopt niet he? Wie ging in de plaats van wie? Want ik geloof dat er ook werd gewisseld qua groepen?
want dan ga ik iedereen even een PBtje sturen En print ik deze lijst uit
Groep 1 - Horseyfries - Miranda21 - X_Michelle_X
Groep 2 - Sharon_quiz - DaisyB94 - rhapsody_do
Groep 3 - Roosje78 - Luv - Wanted2003
Groep 4 - Lienbono - Beemst36 - fatal_flower
Laatst bijgewerkt door X_Michelle_X op 12-03-13 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt
De enige vraag die ik nog heb is of het binnen of buiten is. Dan weet ik welke apparatuur ik mee neem, scheelt weer een hoop gesjouw
X_Michelle_X
Geplaatst: 12-03-13 10:36
Tezzy schreef:
De enige vraag die ik nog heb is of het binnen of buiten is. Dan weet ik welke apparatuur ik mee neem, scheelt weer een hoop gesjouw
Ik denk binnen
sharon_quiz
Geplaatst: 12-03-13 10:48
Tezzy schreef:
Ja dat hangt een beetje van het weer af. Als het zo blijft zal het binnen zijn denk ik. Mocht ineens de zon gaan schijnen en de temperatuur omhoog gaan, dan buiten. Dus het is nog even afwachten, maar ik vermoed ook dat we de binnenbaan in gaan.