3 modellen - 2 fotografne lijkt me eigenlijk geen optie,ehm ik wil prima een andere datum kiezen maar dan gaat het denk ik weer over naar jolijn
excuses voor de mensen die vandaag zo hard bezig zijn geweest op hun paardje mooier te maken , helaas
Aah echt? Dus een ochtendgroep is ook geen optie? Zonde zeg.. heb net twee uur staan ploeteren op stal haha
Volledig afgelastde datum verplaatsen, dan gaat de rol weer over naar jolijnhaha jolijnn we kunnen het prima samen doen , het is te veel gedoe vind ik om alleen te doen en je deed het prima
Zeker , die krijgen voorrang (maar dan wel de mensen die hebben gereageerd en wel konden in het ochtendgroepje) de mensen die zich hebben afgemeld krijgen gewoon 'een lotingsprocedure'
jammer maar begrijpelijk. een positief puntje.. nu kan ik en uitslapen en rustig mijn tas inpakken ipv haastig.
Oke, ik heb netjes gereageerd haha ! Verheug me op de volgende keer!Een voordeel, me paard heeft wel weer n mooie staart... want die heb ik net 2 uur staan invlechten met extensions