Wat zijn er prachtige foto's voorbij gekomen weer!Ik ga straks misschien verder met de foto's, anders word het pas woensdag ben ik bang. Tijd te kort .
Ik hoop dat de eigenaren er blij mee zijn Ik heb ook niet overal de lijnen weggewerkt... op verzoek kan ik er nog eens naar kijken.
Bertje! Die was ook wel onder de indruk van mijn blaf, want ik had alle aandacht. Hij kwam op mij aflopen en begon terug te blaffen.
Ja! Nog steeds grappig! Jij proberen aandacht te trekken door te blaffen, komt hij blaffend op je af .
Ivonka schreef:Oh mooi die van Shiva! De rest van jullie ook trouwens.Jumping Jack [ Afbeelding ]Nog meer Bertje. Ik heb alleen een springende Bert van achteren. Gelukkig genoeg andere fotografen die het shot wel hebben.
Had een mooie jump het gras in... staan zijn oren er niet op Idd, genoeg fotografen om van elke kant wel te schieten
Zie echt geweldige foto's voorbij komen Als we met 6 paarden weer een meeting doen kom ik graag fotograferen
Ivonka schreef:Nog z'n pretgezicht [ Afbeelding ] Gaaaaf!!!!Lippi staat er ook geweldig op, die ga ik meteen doorsturen...