Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:Ja ik ging er al vanuit dat het niet mocht.
En dan kom ik wel niet.
En tja dat jij het normaal schijnt te vinden om met een 2 jarige lange ritten te maken betekend niet dat iedereen dat vind. En ik ben nogal zwaar dus ik ga gewoon niet op die kar zitten.
MarlindeRooz schreef:__Lauraa schreef:en Marlinde, ik heb mijn pony iig niet met 2-jarige leeftijd ohz beleerd, wat veel zwaarder is
Oeeeeh wat kinderachtig! Mij werd toen verteld dat ze 3 waren en toen ik er achter kwam hebben ze beiden een jaar rust gehad waarna ik ze weer op heb gepakt.
Dus dat is niet reeël.
__Lauraa schreef:Ik heb even gevraagd, het mag hier maar IEDEREEN moet voor het eten weg zijn want er is om 19 uur hier een workshop georganiseerd ivm de zorgboerderij.
Zullen we dan van 11 tot 17 doen?
__Lauraa schreef:De volgende meeting vind plaats op 1 augustus!
Wanneer: 1 augustus, aanvang 11.00, eindtijd 17.00
Waar: Nieuwleusen, bij Laura (adres via pb)
Wat: Buitenrit met Tana en Fellow in tweespan. Bij mooi weer gaan we naar een plas waar we met de pony's kunnen zwemmen. Als het daar geen weer voor is gewoon een lekkere tocht maken!
Wie:
Wie gaan mee:
Laura
Fenne
Kirsten
Marjolein
Elvi
Linde (of Kailey) (als Linde niet kan (is niet bij vorige geweest) dan Kailey)
Gaan niet mee:
Nadine
Hannemarie
Kailey
Anne (heb ik al vaak pb's gestuurd maar nooit wat terug gehad, volgende keer dan maar voor haar)
Meeneemlijst:
- eten/drinken/snoep
- zwemkleding
- camera
- handdoek
- zonnebrand
- goed humeur
(geen rijkleding dit keer)
KirstenVosje schreef:__Lauraa schreef:Ik heb even gevraagd, het mag hier maar IEDEREEN moet voor het eten weg zijn want er is om 19 uur hier een workshop georganiseerd ivm de zorgboerderij.
Zullen we dan van 11 tot 17 doen?
Dan is het zeker niet mogelijk dat ik de trein van 17.23 haal? Want hoelang duurde de busreis ookalweer? Ong 45 minuten toch?