@ Mayling ik snap wel dat je er gewoon heen kan rijden en dan wel ziet. Maar wat als het regent? Wacht je dan een uur in je auto, of 2 uur of de hele dag tot het een keer droog wordt?
En voor de modellen is het denk ik niet echt handig om 's morgens vroeg te horen of ze hun paard weer in stal kunnen zetten of op de trailer kunnen zetten...
Nee dat zeg ik ook... ik snap dat het voor de paarden en hun eigenaren niet werkt zoiets.. Ik zelf? Ja ik wacht wel tot het droog zou zijn, (als ik voor iets anders zou komen....) heb me die dag al vrij gehouden van alles, dan zou ik die "risico" lopen in de hoop dat het droog is ja......
Ok daar verschillen we dan in, wil best eens een uurtje of anderhalf in een auto wachten tot het droog is, maar ik ga geen halve dag wachten op een paar uurtjes mooi weer...
Maar goed ik hoor wel wat er gaat gebeuren, geloof dat we het morgenochtend zouden horen wat de TS wilde doen.
Bij hele slechte verwachtingen kan ik het vanavond al aangeven, bij een twijfelgeval inddaad uiterlijk morgenochtend. Hier is het tot nu toe mooi weer geweest, vanochtend wolken en nu blauw aan het worden, maar de verwachting blijft niet al te goed. Met het oog op met name de modellen zal ik het inderdaad zo vroeg mogelijk laten weten, het is inderdaad Balen mocht het dan alsnog zondag droog blijven maar liever dat dan met 3 modellen en 12 fotografen in de regen staan
Hier in Ede (redelijk in de buurt van leersum) vanochtend bewolkt, en nu echt mooie schapenwolkjes met een zonnetje, ik ben benieuwd wat het wordt. Is er evt al een reserve datum? Nog niet toch?
Hier niet de hele dag droog geweest, vanochtend rond een uur of 10 regen gehad in de ochtend, en net 10 minuten geleden ook even, maar tussendoor heel veel zon en snikheet. Anders morgenavond laten weten hoe en wat?
pinkie87
Geplaatst: 06-07-12 20:00
nou hier hebben we toch echt wel paar buien gehad die je niet wilde hebben als je aan het fotograferen was. maar we zien wel toch. even afwachten weerbericht voorspeld echt bagger
Sirius_
Geplaatst: 06-07-12 20:04
Ik zou t niet heel erg vinden als t inderdaad niet doorgaat want qua tijd zit ik erg krap toch. ik merk t wel
Op dit moment zi eik het niet positief in nee... Maar ik zal morgen first thing in the morning nog even checken, als er dan geen verbetering in zit moet ik het helaas afzeggen
Ik weet uit ervaring hoeveel een nacht uit kan maken, als windrichting veranderd kan het zomaar heel anders zijn. Dat kan zelfs binnen een uur zomaar gebeuren. Geen hele grote kans, maar toch Ik ben morgen vrij vroeg op dus zal het dan meteen laten weten.
Het valt opzich mee (kijk gewoon op leersum, weet anders niet hoe ik moet kijken) Hij geeft 9 mm aan, en voor 10 uur is het droog.. vanaf 10 uur regen maar de zon staat er ook nog bij.. Waar gokken we op en wat gaan we doen?