Zijn nu echt alle foto's online, om ze te kunnen bestellen?
Fee_
Geplaatst: 28-09-11 08:47
Bianca, ik had inderdaad wat problemen met dat mapje. Zal er vanavond nog wel even naar kijken. En waarom de een het wel kan openen en de ander niet? Geen idee!als het na 0.30 uur was kan het misschien wel kloppen.
DesireeK
Geplaatst: 28-09-11 10:08
jokertje28 schreef:
Zijn nu echt alle foto's online, om ze te kunnen bestellen?
Nope... ik ben nog niet klaar en het zal nog wel even duren me laptop is vol
Ik kon em gisteren en vandaag ook gewoon openen en alle foto's zien.. Ze zijn wel heel mooi Fee..
mss handig om alle links van alle webshops in 1 bericht bij elkaar te zxoeken?
_l_amanda_l_
Geplaatst: 28-09-11 10:49
is misschien handig, maar ik stuur gewoon losse mapjes per pb.. Maar hoop er vandaag klaar mee te zijn!
biancaaatje
Geplaatst: 28-09-11 11:39
felinetibor schreef:
Bianca, ik had inderdaad wat problemen met dat mapje. Zal er vanavond nog wel even naar kijken. En waarom de een het wel kan openen en de ander niet? Geen idee!als het na 0.30 uur was kan het misschien wel kloppen.
kj, vind ze echt leuk, vind dat van alle floris fotootjes
Romy laat eventjes zien dat ze prima een pirouette kan maken
_l_amanda_l_
Geplaatst: 30-09-11 17:39
Foija schreef:
en kunnen we die van jou ook ergens allemaal bekijken???
ik heb ze per persoon gepb-t, en laat het verder aan de paardeigenaren over om te zien wat ze plaatsen, vind ik wel zo handig Maar een overzichtje is idd wel handig, hier het lijstje: 1. Bob 2. Breezer 3. Ilona en Floris 4. Lyzet 5. Polka 6. Roco 7. Romy 8. Terra 9. Zanzibar
Als je de inlog gegevens wil hebben stuur mij even een pb
Edit: voor afdruk en digitaal versturen geld de zelfde prijs...
biancaaatje
Geplaatst: 30-09-11 22:22
overzicht aanvullen een idee, dan staat dadelijk alles in 1 link. Heb vast een begin gemaakt.
_l_amanda_l_ ik heb ze per persoon gepb-t, en laat het verder aan de paardeigenaren over om te zien wat ze plaatsen, vind ik wel zo handig Maar een overzichtje is idd wel handig, hier het lijstje: 1. Bob 2. Breezer 3. Ilona en Floris 4. Lyzet 5. Polka 6. Roco 7. Romy 8. Terra 9. Zanzibar
DesireeK Hier mijn webshop met alle foto's http://dekorphoto.luondo.nl/ Als je de inlog gegevens wil hebben stuur mij even een pb voor afdruk en digitaal versturen geld de zelfde prijs...