Ja nouja mensen die alleen maar cola drinken vind ik ook weird. Ik drink alleen melk water chocomelk en heel af en toe cola. M'n ooms woorden: ja drinkt ook nooit cola! Waterzuiper xd
Maar waterkoker is wel zeker dat die meegaat. Weet niet of er een kampvuur komt, maar daar moet wel iets warms bij.
ik zou eigenlijk niet weten wat er bij mij op stal gevoerd word Libel eet het iniedergeval en ik denk dat ik het ook meeneem naar kamp, anders zit ze straks zonder eten als ze dat voer daar niet eet
Ik vind melk niet vies, maar drink ook niet eer dan nodig is. Die 2 glazen per dag zijn voor mij heel erg belangrijk. Anders moet ik medicatie voor kalk ed. gaan slikken. Dan maar zo! =] Daar op kamp heb ik vorig jaar niks van cola oid gekocht. Die paar dagen leven op ranja en water kan geen kwaad. Geen zin om extra geld aan ander drinken uit te geven. Ik drink sowieso al veel water, dus no problem! =] In de zomer al helemaal niet!
En ik neem voor het paard ook zeker eigen voer mee. Ga ze echt niet ineens op ander voer zetten.. En van ook nog veel trainen.. Nee dat gaat dan niet goed komen.
Slobber heb ik ze nog nooit gevoerd. Dat is echt ontwikkeld voor zwakke, zieke of oude paarden. De voedingsstoffen zijn ook te krijgen in ander voer, en dan voer ik ze dat liever. Dan moeten ze er nog wat voor doen om het naar binnen te krijgen en op te nemen. Natuurlijk als e het echt nodig hebben dan voer ik het ze, maar zolang niet, dan ook echt niet!
Precies iris, slobber hebben ze helemaal niet nodig. Ik zet ze nooit zomaar op ander voer, kijk altijd eerst hoe wie wat waar heb ik ook zo gedaan met de overgang van pavo naar hippostar.
Ik drink ook heel veel water en thee, ik lus geen prik en ranja is mij veeeeel te zoet
Inderdaad, ik vind voer heel belangrijk. En kies dan ook niet zomaar voor het voer waar ze nu op staat. Daar denk ik eerst goed over na en laat me goed adviseren.
Maar ranja kun je toch zo sterk maken als je zelf wilt? Haha
Whoehoe!! Oh ik ben zo blij!! Om 16.00 uur ging de kaartverkoop voor een try-out van Jochem Myjer van start. En ik wil al zo graag een keer naar een show van hem! En ik weet van mijn moeder dat ze dat ook wil. Ik dus om 16.00 de heletijd op refresh drukken =P Maar het is gelukt! Ik heb 2 kaarten! En 16.00 was het al uitverkocht! =O Vet veel geluk gehad! Ik in mijn enthousiaste mijn moeder opgebeld, kan ze niet die datum. Heeft ze een bruiloft. Dat is balen! Maar nu een vriendin gelukkig maken! =]
Ach, ik heb helemaal niks tegen slobber. mijn paarden vinden het heerlijk dus tussen de middag krijgen ze elke dag slobber met nog een beetje perfomix erdoorheen. en s'ochtends en s'avonds krijgen ze perfo- + strucomix.
Die van mij krijgt per maaltijd 850 gram sportbrok gemengd met müsli. 'S middags alleen hooi en 's avond voor de nacht no een partij hooi Maar af en toe slobber gewoon voor de lekkernij en voor de glanzende vacht.
Mijn pony vind slobber ook echt heerlijk, maar ik geef het hem zelden. Soms maakt een stalgenootje slobber en mag mijn pony mee smikkelen en dan is hij helemaal gelukkig.
Ik weet nog niet wat ik ga doen met het voer, dat moet ik nog even overleggen. Wij voeren havens. Mijn pony krijgt trouwens niet zo heel veel, 's zomers maar een kwart kan en 's winters maar een halve kan per dag.
Wij hebben een hondje uit Griekenland geadopteerd. Hij is een labrador met ?? Het is echt een schatje, ontzettend vrolijk en lief. Hij heet Jip . Hij is vijf maandjes oud en al zindelijk. Ik ben echt nu al helemaal gek op hem, hij is zoooo schattig!
ik vind najib amhali ook echt heel goed! stand-up comedie is ook echt ontzettend leuk! afgelopen woensdag nog geweest, in Toomler. een café in amsterdam waar allemaal onbekende mensen comedie gaan doen. zo leuk! jan jaap van der wal was er ook om ze zusje te steunen
Najib en Tineke zijn ook zeker goed. Maar lang niet zo goed als Jochem! Haha =P
Woon je in het o zo mooie rustige [regio]. Even van mijn hyves: "Citaten: "Volgens de overburen van de Trekpleister in #Aalten wordt er een medewerkster gegijzeld door een overvaller http://bit.ly/fRGHHr " " Weet u meer over de overval in #Aalten? Meld het @dgachterhoek " " #Aalten Gaat inderdaad om een gijzeling. Politieheli boven winkel. " " Gewapende overval op drogisterij Aalten: http://bit.ly/eLq9r0 " " Politiewoordvoerder: inderdaad gijzeling, onduidelijk hoeveel personen. Oproep om niet te komen. " " Allerlei speciale eenheden via A18 onderweg naar #Aalten #Politie #Gijzeling #Trekpleister. "
Aalten ligt hier dus 8 km verderop... Denk je rustig in de [regio] te wonen... Moord in Aalten, overvallen in de Snoopy, Action en Leemreize in [plaats]. Dan nog de storm waarme de zwartecross omging en caravans in het meer vlogen, Een kerktoren eraf waait en het water overlast vorig jaar. We komen wel vaak in het nieuws zo! 'T moet niet gekker worden!