Een rit voor Pink Ribbon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:01

Er werd eerst voorgesteld om het in de Drunense duinen te doen.
We hebben het er alleen over gehad met de voorlopige organisatie en dit is nog best ver voor de mensen die uit het zuiden van limburg komen. Dit wordt misschien dus waarschijnlijk iets in midden-brabant :)
Maar dat het Brabant wordt is in ieder geval zeker, de precieze locatie alleen nog niet

NoaSky

Re: Een rit voor Pink Ribbon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:12

Ah zo oke.

Mocht het alsnog de Drunense duinen worden, dan wil ik best mee organiseren. Aangezien wij daar echt tegen aan staan en dus nogal wat connectie's hebben hier die ik in kan schakelen.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:16

Ik weet persoonlijk niet of de afstand drunense duinen nu zo'n groot verschil is met overige plekken in Brabant?

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:18

mii_jessy schreef:
Er werd eerst voorgesteld om het in de Drunense duinen te doen.
We hebben het er alleen over gehad met de voorlopige organisatie en dit is nog best ver voor de mensen die uit het zuiden van limburg komen. Dit wordt misschien dus waarschijnlijk iets in midden-brabant :)
Maar dat het Brabant wordt is in ieder geval zeker, de precieze locatie alleen nog niet

Wat misschien ook een optie is voor Brabant, is de Campina.. Een supergroot gebied, heeeel mooi.. Ik weet alleen niet zeker of je overal in de campina mag/kan rijden, maar er zijn zowiezo stukken waar het wel kan.. Als het dat wordt, wil ik wel helpen met route uitzoeken/uitproberen :)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:18

Dat zou tof zijn NoaSky! :) Hoe meer mensen hoe beter dus je mag alle connecties inschakelen als het in de Drunense Duinen wordt gedaan. Ook als het ergens anders in Brabant wordt gedaan hoor ;) maar dan moet het voor jullie natuurlijk wel mogelijk zijn om te komen.

hiboune

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:22

leuk en super idee!
woon zelf in brabant
we hebben natuurlijk ook nog de maashorst dat is ook en erg mooi gebied(stilte gebied met schotse hooglanders enzo)
waar je echt super kan rijden!!!

tevens weet k dan wel een plek waar meerdere paarden gehuurd kunnen worden voor mensen die eventueel wel mee willen maar geen eigen paard hebben!

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:23

Robin schreef:
Ik weet persoonlijk niet of de afstand drunense duinen nu zo'n groot verschil is met overige plekken in Brabant?

De drunense duinen liggen toch best hoog in Brabant :o ?
En als je dan wat lager gaat zitten kan dat toch wel een 3 kwartier/uurtje rijden schelen voor de mensen die echt helemaal uit het zuiden komen zoals pluttersput..

Weet iemand trouwens of er mensen zijn die vanuit zeeland komen?

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:26

en de utrechtse heuverlrug/soesterduinen dan?

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:36

Drunense duinen kun je van meerdere kanten benaderen, vergeet dat niet he. Vanuit Helvoirt scheelt bijvoorbeeld al een 3 kwartier dan vanuit Udenhout. Maar dit laat ik aan de organisatie over, het is niet aan mij om te gaan beslissen waar het gaat plaatsvinden.

Campina is inderdaad ook een mooi gebied, rijden wij ook weleens. Maar lijkt me totaal niet geschikt voor zo'n rit omdat je hier om de haverklap af moet stappen om poortjes te openen en sluiten ivm het wild dat daar rondloopt waardoor je dus langs de wildroosters door het poortje moet..

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:40

Sabin_e schreef:
Pluttersput schreef:
Ja, die snapte ik ook niet helemaal. Volgens mij was er gewoon iemand die de rit daar graag wilde hebben, en heeft iemand anders dat toegezegd. Het lijkt mij het handigste als we dat aan de organisatie over laten, toch?

Utixo, dat is echt een heel lief aanbod :j
Ik ben het helemaal eens met Pluttersput :j Het lijkt mij ook het handigste als we dat aan de organisatie over laten.

Het is overlegd met de organisatie! voor zover ik weet tenminste.
En het is ook goedgekeurd dus dat komt erbij.
Aangezien daar veel paardenmensen wonen.
We hebben hier ook een mooie omgeving.

Dus bij deze is overijssel de 4e locatie.

belletjhee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:43

Ik lees echt net pas dit topic!! Dus weet niet wat er allemaal al gezegd en geregeld is, maar ik vind het iniedergeval echt een super leuk plan! en weten jullie al of het doorgaat? Ik ben voor het midden van het land qua locatie!! Voor iedereen redelijk centraal toch?

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:45

Overlegd met welke organisatie? Er is nog geen organisatie alleen iets wat nu een organisatie op aan het zetten is?

4 locaties is écht niet te doen, daar ben ik 100% zeker van.

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:46

Ligt eraan hoeveel man je per locatie op wilt stellen om de Hoofd-organisatie te doen en hoe gedreven die mensen zijn.

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:47

Misschien moet je toch iets noordelijker gaan zitten dan brabant want ik kom bijvoorbeeld uit Drenthe (onderin) maar Brabant is echt een pokke-eind wat hier niemand bijna gaat doen volgens mij...

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:48

Voor zover ik begrijp is het niet alleen in brabant. Er zijn volgens mij zoieso 3 locatie's en als ik nu net lees zelfs 4 locaties. Brabant is dus alleen voor zuid-nederland.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:49

Ik stem voor soesterduinen :D Dan kom ik zeker weten echt wel...

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:49

maai_ke schreef:
Sabin_e schreef:
Ik ben het helemaal eens met Pluttersput :j Het lijkt mij ook het handigste als we dat aan de organisatie over laten.

Het is overlegd met de organisatie! voor zover ik weet tenminste.
En het is ook goedgekeurd dus dat komt erbij.
Aangezien daar veel paardenmensen wonen.
We hebben hier ook een mooie omgeving.

Dus bij deze is overijssel de 4e locatie.

Met welke organisatie heb jij overlegd dan :)?
Wij hebben maar 3 locatie's en dat is niet overijssel

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:51

Even voor de duidelijkheid, er is geen 4e rit!

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:51

belletjhee schreef:
Ik lees echt net pas dit topic!! Dus weet niet wat er allemaal al gezegd en geregeld is, maar ik vind het iniedergeval echt een super leuk plan! en weten jullie al of het doorgaat? Ik ben voor het midden van het land qua locatie!! Voor iedereen redelijk centraal toch?
Het gaat zeker door ;) En de rit wordt georganiseerd op drie verschillende locaties, waarvan de exacte plek nog bekend wordt gemaakt. Het wordt in ieder geval in het Noorden, Midden en Zuiden van Nederland gehouden.

@ Maaike: Mag ik vragen wie van de organisatie (die nog opgezet moet worden trouwens) dat dan goedgekeurd heeft?

Ik ben het eens met Robin. Laten we het bij 3 locaties houden :j De paardenmensen uit Overijssel kunnen dan mee doen met de rit in Midden Nederland (of misschien in Noord - dat ligt eraan waar je woont in Overijssel). Niet aanvallend tegenover jou hoor Maaike, ik waardeer je goede bedoelingen en je leuke initiatief. Maar organisatietechnisch kunnen we beter niet gaan uitbreiden naar 4 locaties. Ik hoop dat je dat begrijpt :)

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:54

Ideeën voor een precieze locatie mag natuurlijk altijd :)
De provincies hebben we ongeveer wel al gekozen nu moet alleen de plek nog bepaald worden

Maar we hopen morgen de echte organisatie te hebben en daar komt dan zo snel mogelijk de definitieve locatie uit zodat we daar ook zo snel mogelijk vrijwilligers voor kunnen vinden :D

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 17:59

Voor alle 'nieuwe mensen', allereerst welkom :D

Dat jullie geen 35 pagina's door willen lezen snap ik opzich wel. Dus hierbij even wat hele korte uitleg. De rit wordt op drie verschillende locaties gehouden. Dat zijn:

Noord Nederland (Iets richting het noorden van Drenthe)
Midden Nederland (iets richting Utrecht of Gelderland)
En Zuid Nederland (provincie Brabant)

Voor al deze locaties geldt: Exacte plek wordt nog bekend gemaakt.

Houd dit topic dus in de gaten :) En vragen mag altijd.

Opgeven als vrijwilliger of iemand die wel wil helpen/mee wil doen maar geen paard heeft mag altijd!!

_Caithlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:03

Hallo,
Wat een leuk idde,
En ik wil zeker mee rijden voor Pink ribbon,
Ook ik kan eventueel posters ophangen bij verschillende maneges/stallen ophangen,
Want hier zijn er heel wat in omgeving oost gelderland ;)
Ik vind het fijn dat er rekening gehouden wordt zodat iedereen mee kan rijden,
Nou maar hopen dat het doorgaat.
En alvast super dikke duim voor de diegene die dit gaan organiseren en de vrijwilligers.
Ik wacht in volle spanning af.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:11

Ik heb nog even een vraagje. Is er contact tussen TS + mensen die nu bezig zijn?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:15

:j dat is er ;)

Horse5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 18:16

Soesterduinen vind ik oooookk heeel erg leuk!
Er is ook een mogelijkheid om even uit te rusten en wat te drinken!
Er is ook zeer veel mogelijkheid voor wandelaars die ook aan de rit willen meedoen!!
Echt heel leuk!!!!