Hangt er wel vanaf. In 't weekend bij m'n ouders eet ik wel een hele. Maar als ik zelf kook doe ik altijd gewoon 100 gram. Altijd ongeveer 100 gram vlees/vis/valess, 40 gram rijst en 150 gram groente
Het is ook eigenlijk te veel he, zo'n hele kipfilet. Als je kijkt naar wat je nodig hebt dan.
Ook dat valt heel erg mee Laatste tijd ben ik 5 kilo aangekomen ofzo. Baal er wel flink van. Avondeten is ook wel 's dat ik spaghetti ofzo maken en dan 2 keer opschep. Laatste tijd was ik ook wat makkelijker met avondeten halen bij Burger King of pizza laten brengen ofzo. En thuis in Limburg zijn er altijd wel koekjes in huis. Dus dan tussendoor/'s avonds toch nog een koekje pakken. Of m'n moeder bakt weer muffins, wel hele lekkere zonder suiker met volkorenmeel muffins, maar toch. Of dan koop ik weer zo'n reepje chocola bij de AH, en die moeten dan in 1 keer op natuurlijk.
Ja ik schiet wel snel op, maar ik ga het nu echt doublechecken En daar heb ik mijn tijd hard voor nodig.. Dit is de enige kans die ik nog heb, als ik het nu niet haal dan kan ik niet afstuderen in juli.. Ik ga daar dan niet mee haasten omdat deze meeting is Dat is me een te groot risico