Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sjapaz schreef:Oh sorrie, dan heeft m'n geheugen me weer even in de steek gelaten, dacht dat 't veel verder en niet echt centraal lag. Sorrie, heb niks gezegdChann schreef:Love_Sanne: Ik denk eigenlijk dat Amersfoort niet echt makkelijk haalbaar is voor de meeste mensen... (:
Amersfoort is maar 15 minuten met de trein van af utrecht, lijkt me niet echt een heel groot verschil dan....

Dat scheelt wel weer..
Hoeft niet moeilijk te zijn, maar ik vind bevriezen of bokjespringen zo.. ja, ik weet niet, gewoon niet leuk. Lijkt me leuker om als je thuiskomt te kunnen zeggen: "Schat, wat ik vandáág nou zag. Ineens kwam er muziek op het station en begon er één meisje te dansen. Iedereen dacht: wat is dat nou voor gek? Maar later kwamen er nog 10 bij! Weer een paar tellen later kwamen er nog 20 bij en op een gegeven moment was het halve station aan het dansen!
",
"
Bovendien is het vrolijk, en veel mensen op stations kunnen wel wat vrolijkheid gebruiken

Citaat:Het internetfenomeen flashmob, ooit vertaald met flitsmenigte, is terug.

Maar ik vind persoonlijk een dansje minder leuk omdat het niet origineel (en ook niet echt grappig) is. Vind 't alsnog prima hoor.
Unwritten heeft idd gelijk dat het wel vrolijk en aansprekend is voor omstanders.

En het hoeft inderdaad niet moeilijk te zijn.. als het maar ongeveer gelijk gaat, dan is het al heel gaaf..
: http://www.youtube.com/watch?v=5pj4pRQXX_4
!
.