mij maakt het ook niet zoveel uit,mits ik het maar 2 weken van te voren weet ivm agenda plannen
Liez
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-10 08:59
Willemijn > Liever niet 30 januari en weekend van 20 februari ook niet ivm wedstrijden Mijke > kan 30 januari niet Michelle > Kan 6 febuari niet Natasja Sanne > Liefst 13 februari, omdat ze dan slanker is dan nu………. Annique Annemieke > Kan 30 januari niet Lisa Damelza > Kan 13 februari waarschijnlijk niet Marin > Kan 13 februari niet Joyce > nog even de agenda checken..
Kijk... zoals ik het hier zie, is er maar 1 iemand die 6 februari niet kan, dat is Michelle... Kun je echt niks regelen bij wat je moet doen Miezzzzzz?
nopes..ik heb weer kinderen..en dat is maar 1 weekend in de maand..maja net dat weekend..maar goed..als jullie dan allemaal kunnen moeten jullie dan maar gaan..( al zou ik dat erg jammer vinden..)
mja hadden we dus ook met etentje en hou je denk ik altijd dat je 1 of 2 mensen hebt die dus niet mee kunnen....volgens mij wordt het een onmogelijke taak om iedereen op de proppen te krijgen
Liez
Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-10 19:34
ikdoemaarwat schreef:
mja hadden we dus ook met etentje en hou je denk ik altijd dat je 1 of 2 mensen hebt die dus niet mee kunnen....volgens mij wordt het een onmogelijke taak om iedereen op de proppen te krijgen
Nee..het is mijn werk..en ik kan niet zeggen he jongens kunnen jullie ff opletten..ik ga bowlen..kan ik niet maken..het is en blijft mn werk..volgens mij kunnen jullie ook niet zeggen ik ga nu bowlen..doe jij mijn werk even..maar goed..het is inderdaad moeilijk om iedereen op 1 data te krijgen..en als ik als enige niet kan..ja jammer maar dan moeten jullie maar gaan..maar ik vind het erg jammer..aangezien ik de vorige keer ook niet kan..en het is maar 1 weekend in de maan..heb nog 3 zaterdagen over..maja dan kunnen er ook mensen niet..nou goed..ik zie het wel wat jullie doen..
Hmmm jammer mies.. Hahah zie je het al voor je, die kinderen gaan keurig jou huis schoonmaken enzo
Miez
Geplaatst: 13-01-10 20:17
nee ik meld me niet ziek..dan ook geen geld..en dat heb ik nu hard nodig met een aankomend nieuw zadel naja we kunnen alsnog een andere dag hoor......er zijn er ook maar 2 die 13 feb niet kunnen..dus dan kunnen we ook hoor
Ojajoh
Geplaatst: 13-01-10 20:19
nou bij mij is alles nu even onder voorbehoud
ik krijg namelijk vanaf volgende week een oproep van het uitzendbureau ...