@ jasja oeh klinkt al lekker en idd wat ilona 2 zegt wat moeten we ong meenemen had al 10 eurie gepint
Mir.., jammer
Twilight
Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-09 20:00
@ jasja zou ik jou telefoonnummer nog mogen hebben ?? als er iets is weten me ouders mij ook bij jou te bereiken als me mob het op een rare manier begeeft xD
okeej mooi achja heb eht bij me anders gaat de ander 5 naar de benzine die me ophalen
moet dus morgen effe slaapzak en kussen inpakken met tandeborstel en pjama xD me portomenee en een boek en mp3 voor in de trein
vikki
Geplaatst: 10-04-09 20:47
Ik ben helemaal kwijt wie er precies blijven slapen... Als er iemand is die naast mij durft te slapen, dan heb ik (naast voor mezelf) nog 2 dekbedden (naast mij en het logeerbed ) en 2 slaapzakken... kussens niet zo heel veel (omdat ik die allemaal opslok het kussen van mijn bf is nu mijn knuffelkussen )
ja ze zie ent dat ze 2 slaapzakken had maar wacht effe af of ik er 1 kan gebruiken anders pak ik me eigen in hoor :d no problem
vikki
Geplaatst: 10-04-09 20:57
Ik heb besloten met Twilight te wachten tot zondag! Ik heb dus nog niet gekeken... ik moet er vanavond even aan denken dat ik aan bf lieV vraag wat voor code ik ook al weer in moet voeren om (sommige) niet regio 1 dvd's te kijken... Sommige dvd's doen het zonder problemen, maar voor sommige moet ik een code invoeren terwijl het laatje open staat...
Films te over; of jullie ze ook leuk vinden is natuurlijk een 2e .
Wat mij betreft kan je een slaapzak confisceren hoor Twi, je bent er op tijd bij