Maar goed, ik ga niet weer heisa trappen en heb Nada ook al aan de telefoon gehad.
kom maar met opties, I don't care. Als het maar niet in week 31 is want dan trouwt mn ma.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elessar schreef:
Nada schreef:Week 32 kan dan niet hé...
Malibu_ schreef:Dus wat doen we nou? want we moeten snel al gaan boeken! mij maakt het niet uit..
ik stel toch voor dat we week 33 doen!
Malibu_ schreef:ja maarja.. als je eens naar die lijst kijkt.. als we eerder gaan vallen er nog meer af! Tenzij in week 30want daar zijn dr net zoveel als in week 33!
Dus we kunnen kiezen tussen week 30 of 33?
laten we stemmen!
Wie wil er in week 30?
Wie wil er in week 33?
Eline: maakt me niet uit
Malibu_ schreef:ja maarja.. als je eens naar die lijst kijkt.. als we eerder gaan vallen er nog meer af! Tenzij in week 30want daar zijn dr net zoveel als in week 33!
laten we stemmen!
Wie wil er in week 30?
Wie wil er in week 33?
Annemiek: Week 33
Eline: maakt me niet uit.
Malibu_ schreef:Malibu_ schreef:ja maarja.. als je eens naar die lijst kijkt.. als we eerder gaan vallen er nog meer af! Tenzij in week 30want daar zijn dr net zoveel als in week 33!
laten we stemmen!
Wie wil er in week 30?
Wie wil er in week 33?
[***]: Maakt ook niet uit
Citaat:ja maarja.. als je eens naar die lijst kijkt.. als we eerder gaan vallen er nog meer af! Tenzij in week 30want daar zijn dr net zoveel als in week 33!
laten we stemmen!
Wie wil er in week 30?
Wie wil er in week 33?
Myra: week 33
Dido: Maakt ook niet uit
Citaat:ja maarja.. als je eens naar die lijst kijkt.. als we eerder gaan vallen er nog meer af! Tenzij in week 30want daar zijn dr net zoveel als in week 33!
laten we stemmen!
Wie wil er in week 30?
Wie wil er in week 33?
Myra: week 33
Jorien: Week 33
Dido: Maakt ook niet uit