Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
flair schreef:Wij kregen ongeveer 110 voor een grote d-ponyDenk dat een fjord ongeveer hetzelfde zal zijn.
Rinske schreef:Ik vind schieten ook veel eerlijker als electrocutie zoals ze in Engeland wel eens doen bij varkens. Varkens worden hier in Nederland overigens vergast.
Snackie schreef:Wat weinig zeg! vergeleken Marlon!
Miryamk schreef:Rinske schreef:Ik vind schieten ook veel eerlijker als electrocutie zoals ze in Engeland wel eens doen bij varkens. Varkens worden hier in Nederland overigens vergast.
Ik las net in de krant dat de varkens hier in nederland ook geëlektrocuteerd worden?
_rosita_ schreef:Snackie schreef:Wat weinig zeg! vergeleken Marlon!
het verschil zit 'm ook in soort vlees he....
'bloedpaardjes' brengen veel beter vlees op en daarmee dus veel meer geld, dan bv koudbloeden
Snackie schreef:Ahh,oke, dus de warmbloeden,hebben malser vlees als de koudbloeden, dat wist ik ook niet.
Snackie schreef:_rosita_ schreef:
het verschil zit 'm ook in soort vlees he....
'bloedpaardjes' brengen veel beter vlees op en daarmee dus veel meer geld, dan bv koudbloeden
Ahh,oke, dus de warmbloeden,hebben malser vlees als de koudbloeden, dat wist ik ook niet.
flair schreef:Dat zal het prijsverschil niet veroorzaakt hebben... aangezien Flair een behoorlijk bloedpaardje wasMaar goed, het geld maakt ons geen bal uit, doen we toch niks mee.