Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silence schreef:Hier is Silence![]()
Dank je wel voor de tip. Hartstikke lief van je.
Het lijkt me hartstikke gezellig.
Zou iemand voor mij misschien even kort samenvatten willen/kunnen wat er tot nu toe op de planning staat?
Dus info zoals:
Data,
Locatie,
Kosten,
En wat ik zelf ook wel belangrijk vind...hoe word de rit gereden? Is het echt een pittige rit, of een rustig aan rit?
En natuurlijk wat verder allemaal van belang is.
Alvast hartstikke bedankt.
Silence schreef:Ik ga het meteen even doorlezen..
Silence schreef:Ik ga het meteen even doorlezen..
Edit: Ik heb het gelezen.
Zou ik eventueel ook alleen zaterdags mee kunnen rijden?
Silence staat namelijk net op een nieuwe stal, dus `s avonds zou ik graag weer terug naar huis gaan als dat mogelijk is.
En in wat voor tempo gaat er gereden worden en komen we langs veel verkeer?
Silence schreef:Ah, dat zou wel heel fijn zijn.
Als iemand mij dan nog iets kan vertellen over het tempo en de hoeveelheid verkeer ben ik helemaal gelukkig
Edit: Je was me net voor
Silence schreef:Oke, morgen heb ik om 17.00 les. Ik ga dan meteen vragen of ik de trailer kan lenen die dag.
Morgenavond weet ik het dus definitief.
biancailona schreef:is goed, dan hoor ik het wel. Dan bel ik morgen pas mijn contactpersoon ivm eersel stalling
Silence schreef:Hartstikke fijn.
Dank jullie wel dat ik er eventueel nog bij kan.
Zit er even helemaal doorheen met rijden, dus in zo`n uitstapje heb ik wel zin.
sammykuh schreef:vriendlief gaat morgen voor het eerst met de vrachtwagen rijden. ff oefenen voor volgende week![]()
wij komen lekker met 2spannetje alleen hopen dat ze nu wat liever zijn.
ow ja vraagje ponnys zijn nogal fel als ze achter iemand lopen willen ze ervoor lopen is het miss een probleem dat mochten ze lekker fel zijn dat wij voorop rijden een beetje of gaat dat niet ?
Silence schreef:Hartstikke fijn.
Dank jullie wel dat ik er eventueel nog bij kan.
Zit er even helemaal doorheen met rijden, dus in zo`n uitstapje heb ik wel zin.
sammykuh schreef:sammykuh schreef:vriendlief gaat morgen voor het eerst met de vrachtwagen rijden. ff oefenen voor volgende week![]()
wij komen lekker met 2spannetje alleen hopen dat ze nu wat liever zijn.
ow ja vraagje ponnys zijn nogal fel als ze achter iemand lopen willen ze ervoor lopen is het miss een probleem dat mochten ze lekker fel zijn dat wij voorop rijden een beetje of gaat dat niet ?
iemand problemen mee ofzo? want dan kunne we er rekening mee houden anders krijgen we allemaal pijne handjes enzo haah