Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lottehaf schreef:idd ik eet geen vlees geen drop, alleen de biologische snoepjes enzo.
ik doe er zo veel mogelijk aan om niks dierlijks te dragen en te eten!
Elles schreef:lottehaf schreef:idd ik eet geen vlees geen drop, alleen de biologische snoepjes enzo.
ik doe er zo veel mogelijk aan om niks dierlijks te dragen en te eten!ma_rie_tje schreef:waarom rijdt je dan wel met een leren zadel en een leren hoofdstel?
Voordat we weer de verkeerde kant op gaan: dit topic is NIET bedoeld om het hele hoe en waarom van veganistisch zijn te bespreken
MarvinSgatJ schreef:ik vind het egt heel knap dat jullie daar heen zijn gegaan en durfden ik zou het egt niet durven! maar mijn paarden als ze aan hun eind gaan gaan ook naar de slager!
lottehaf schreef:pascha7: ik draag alleen make-up wwar geen dier in zit!
ik denk dat ik mij nu wel genoeg verantwoord heb.
crossmonster: ik denk dat je daar wel gelijk in hebt dat ik beter kan zeggen dat ik het afkeur.
lottehaf schreef:pascha7: ik draag alleen make-up wwar geen dier in zit!
ik denk dat ik mij nu wel genoeg verantwoord heb.
crossmonster: ik denk dat je daar wel gelijk in hebt dat ik beter kan zeggen dat ik het afkeur.
patsur schreef:ma_rie_tje; ik heb
username: kidchoco
password: pokemon
staan?
lorelei schreef:vind het echt dapper dat je hier bij bent geweest.
maar vind dat ze ze er wel goed om gaan met de paarden,ook al klinkt dat misschien een beetje raar
Inky_devil schreef:Ik vond van Veen echt een zeer prettige man om mee te praten, die andere man ook (weet niet wie het is).
Hij is heel meelevend, vertelde ook dat hij zijn eigen paard heeft moeten slachten en dat hij dat heel moeilijk vond.
Hij vertelde ook dat hij een van de slachters, degene die schoot zelf heeft opgeleid.
Die slachter vertelde ook dat hij zelf geen dieren heeft omdat hij er simpelweg niet voor kan zorgen.
Ik zou er geen probleem mee hebben om er nog een keer te gaan kijken.
En al zou iemand mij vragen om met zijn of haar paard mee te gaan naar het slachthuis en er bij te blijven tot hij geschoten is zou ik ja zeggen.
Ik weet nu hoe het er aan toe gaat en dat het in een fractie van een seconde gebeurd is.
crossmonster schreef:lotte, ik vind het knap dat je kan toegeven dat je het dus afkeurd, in plaats van anti bent,
als meer mensen zo dachten, hadden de mod's het een stuk rustiger hier
pascha7 schreef:Laura24 schreef:Vraag me af of mensen ook liever voor de slacht zouden kiezen als ze geen geld van de slager zouden krijgen....
ja al mijn paarden die ik nu heb gaan ook alsnog naar de slager al zou ik de vleesprijs er niet voor krijgen.
IK VINDT : inlatenslapen veel telang duren voor me paard en wil ze niet laten lijden.
maar goed daar is al genoeg over gezegt en ga ik niet weer over beginnen.
die van mij (mijn vorige paard) is naar Gerrit Koud In Warder (nh) gegaan die is ook heel netje en zeer vriendelijk voor je paard ook.
gaan gaan al mij paarden heen als ze aan hun einde moeten komenhoop nog lang niet
Inky_devil schreef:Ik vond van Veen echt een zeer prettige man om mee te praten, die andere man ook (weet niet wie het is).
Hij is heel meelevend, vertelde ook dat hij zijn eigen paard heeft moeten slachten en dat hij dat heel moeilijk vond.
Hij vertelde ook dat hij een van de slachters, degene die schoot zelf heeft opgeleid.
Die slachter vertelde ook dat hij zelf geen dieren heeft omdat hij er simpelweg niet voor kan zorgen.
Ik zou er geen probleem mee hebben om er nog een keer te gaan kijken.
En al zou iemand mij vragen om met zijn of haar paard mee te gaan naar het slachthuis en er bij te blijven tot hij geschoten is zou ik ja zeggen.
Ik weet nu hoe het er aan toe gaat en dat het in een fractie van een seconde gebeurd is.