mooi, jij ben lekker dichtbij alleen is ook maar alleen he al vond ik het heerlijk, lekker met ze 2e op pad. voelde me echt vertrouwd voor zo;n eerste keer buiten
Heerlijk joh met z'n tweetjes. Lekker een frisse neus halen door het bos. Heb ook wel zin om een keertje mee te gaan hoor naar Rijswijk. Zijn ze alleen niet bezig met die ruiterpaden daar?
Ik vind in m'n eentje rijden vaak veel lekkerder dan met z'n tweeën of meer. Dat laatste is ook wel leuk af en toe, maar ben liever alleen met mijn paard.
de ruiterpaden tot aan de polder zijn zoiezo goed. nouja het stuk daarnaast, het ruiterpad zelf is bijna nooit goed. in de polder weet ik niet, zal van de week wel kijken(woon ernaast in die wijk dus )
zondag naar het strand? Het weer wordt wel redelijk geloof ik. Dan gaat Devil morgen los en dan zondag naar het strand. Moet ik wel zeker weten dat we gaan, dan bel ik de voetbal af en mijn les.
Hmm, weet een van jullie toevallig een weiliand omg westland/ den haag te vinden waar ook een heeeeleee lieve hengst mag staan . Hij kan bij andere paarden op het land alleen dan met ruinen en hengsten. Ben aan het rondkijken voor buckje.
Zo was zeker lekker weer. Astrid is geweest en hij heeft wéér dikke benen . Toch maar kijken voor ander beslag oid. Iemand tips? Wordt er helemaal gek van.
pff hij heeft wel vaak dikke benen Ik ben weer thuis, heb meteen een dikke trui aangedaan, wat heb ik het koud. Maarja, we zijn weer heel terug gekomen. Ik ga eens even kijken of ik de foto's ergens neer kan zetten.