Fredt schreef:Goh, jullie raden noooooooit wat ik net heb gegeten én zelf heb gemaakt !!
Pannenkoeken !!!![]()
grrrr maak me maar weer jaloers..
ik moest het doen met erwtensoep

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fredt schreef:Goh, jullie raden noooooooit wat ik net heb gegeten én zelf heb gemaakt !!
Pannenkoeken !!!![]()
Waterkippie schreef:Fredt schreef:Goh, jullie raden noooooooit wat ik net heb gegeten én zelf heb gemaakt !!
Pannenkoeken !!!![]()
grrrr maak me maar weer jaloers..
ik moest het doen met erwtensoepwel zelf gemaakte dus dat maakte het dan weer een beetje goed
Citaat:Boktmeeting Arnhem e.o.
zondag 27 februari
Pril85
Lisjuh87
Waterkippie + vriend
Biepmiep
Loesjuh + Joogre
Manzano
Djilan
Sannie1984
Renske
Fredt
Roderigo
Rain + vriendin
BarbaLala
renske schreef:Vraagje: Kent iedereen elkaar hier al eigenlijk? Zijn zoveel afspraken in dit topic.. Anders ken ik straks als enige zowat niemand..
renske schreef:Vraagje: Kent iedereen elkaar hier al eigenlijk? Zijn zoveel afspraken in dit topic.. Anders ken ik straks als enige zowat niemand..
Fredt schreef:Dus voor 15 mensen ongeveer ..
De voorkeur is denk ik wel 1 ronde tafel.
Maar als die er nou niet is (of te klein voor 13 mensen ) ?
Wat dan?
renske schreef:Mmm, krijg er al wat meer vertrouwen in danMaar vind niet erg om jou te kennen hoor lisette!
sjakie schreef:waar kennen jullie elkaar van![]()
ken ik jou renske ? ben ex-velpenaar
Waterkippie schreef:sjakie schreef:waar kennen jullie elkaar van![]()
ken ik jou renske ? ben ex-velpenaar
resnke en ik hebben in stinkmodder weer eens met nog ander bokkers een huifkarrit gemaakt![]()
wel met een stoere knol, hoe heette die ookal weer renske ?
Lisjuh87 schreef:renske schreef:Mmm, krijg er al wat meer vertrouwen in danMaar vind niet erg om jou te kennen hoor lisette!
ow dat valt weer mee van je![]()
Miss vind je het leuk om met mij zaterdag fredt en barbalala alvast te meeten? We gaan naar meet the fockers late film en daarna nog uit in de stad...alleen hun blijven bij mij slapen en gaan met taxi naar huis en 3 mensen vinden me ouders niet ok om te blijven slapen (nouja kan het er even over hebben) dus weet niet of je dan kan/mag....tis maar een voorstel
Fredt schreef:
Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch![]()
Enne, is je kamer dan wel groot genoeg?
Fredt schreef: