En Mando ook klaar. Alleen Fion nog draadjes wegwerken dat doe ik straks, ga eerst me eigenpaardje plagen
Hahahaha gekke Mando dat beentje... Zijn erg gaaf..... ik zal ook eens een topic gaan maken.... ben zo trots op mijn ventje... en blij met jullie...
Ik deel je gevoel helemaal Es!Super trots dat ik ben en jullie fotografen hebben echt fantastisch werk geleverd!
En Fion is ook klaar.Zal vanavond dan eerst Whitney maken, die andere meisjes hebben geen bokt toch?Eerst even eten en de paarden voeren
Ff stiekem vanaf het werk een berichtje sturen hihi. Maar oh wat een prachtige foto's van iedereen! Ik zal er van de week ook ff een topic van maken! Echt hartstikke mooi vast gelegd allemaal! Dikke pluim!
Topic begint wat stil te worden...Ben nog steeds in afwachting naar wat foto's Moet nog van Joyce en Corina krijgen
Druk bezig achter de schermen ik heb alleen nog veel meer te doen maar hoop ze in de loop van deze week online te hebben. Fion komt vanavond online
[ITP] Mijn wijze stoere blonde Ojan bij de spartelvijverTopic gemaakt op de tablet even snel..... Is toch minder dan op de pc, maar het gaat om het idee
Hoi allemaal, er is als het goed is ook door iemand van jullie een foto gemaakt van twee Friezen voor de wagen in het water. Dit was mijn stalgenoot en ze is heel erg benieuwd maat de foto
Hoihoi! Dat was ik! Ik zal even haar de foto's sturen, heb het druk gehad met mijn nieuwe baan Edit: verzonden!
Tigress schreef:Hoihoi! Dat was ik! Ik zal even haar de foto's sturen, heb het druk gehad met mijn nieuwe baan Edit: verzonden! Super dank je wel!