Hoihoi! 12 september is Horse Event in Deurne, en via ticketveiling zijn er tickets te 'veil' haha. Super goedkoop dus. Is er interesse om te gaan? Een vriendin van mij heeft 2 kaartjes gewonnen voor 12 euro (inclusief veilingkosten) dus 6 euro pp. Veel van ons hebben een OV, en de rest kan dan dus met korting meereizen. of eventueel van die dagkaarten (kruidvat/hema/blokker). Hoe klinkt dat?!
Mag ik me ook melden? Ik heb sinds 1 juli een kamer in Groningen en ga daar vanaf eind augustus wonen. Het lijkt me leuk om wat nieuwe mensen te ontmoeten
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-14 10:31
Natuurlijk mag je je hier melden Leuk We hebben ook een kletstopic, ik zal de link zo even opzoeken.
We moeten binnenkort echt wat af spreken met zn allen !
Horse Event 12 september 2014 Prijs: Wordt nog bepaald, maar onder de 10 euro pp. Vervoer: trein. Eventueel meetten in Zwolle? Lijkt mij het handigst Zeker: Joelle (Bokt: Welliej)
Misschien:
Niet:
Muurp
Geplaatst: 15-07-14 19:36
Citaat:
Horse Event 12 september 2014 Prijs: Wordt nog bepaald, maar onder de 10 euro pp. Vervoer: trein. Eventueel meetten in Zwolle? Lijkt mij het handigst Zeker: Joelle (Bokt: Welliej)
Misschien: Murielle (Bokt: Muurp)
Niet:
WinSel
Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-14 19:44
Welliej schreef:
Citaat:
Horse Event 12 september 2014 Prijs: Wordt nog bepaald, maar onder de 10 euro pp. Vervoer: trein. Eventueel meetten in Zwolle? Lijkt mij het handigst Zeker: Joelle (Bokt: Welliej) Nienke ( bokt : winsel )
Ik ga kijken of ik mijn dienst kan ruilen die ik dan heb Jullie horen het nog.
belle_boef
Geplaatst: 15-07-14 20:39
Citaat:
Horse Event 12 september 2014 Prijs: Wordt nog bepaald, maar onder de 10 euro pp. Vervoer: trein. Eventueel meetten in Zwolle? Lijkt mij het handigst Zeker: Joelle (Bokt: Welliej) Nienke ( bokt : winsel )
He wat leuk dit! Mag ik mij hier ook aanmelden? Ik heb al een tijdje niet meer op bokt gezeten maar ik woon sinds kort in Groningen (maar kom uit Drenthe ) en ik zou graag meer leuke mensen willen ontmoeten die ook van paarden houden ^^
Lijkt mij heel erg leuk om mee te gaan naar horse event! Alleen weet ik mijn rooster nog niet voor aankomend jaar van school. Dus ik zet mijzelf op misschien ^^