xWouter schreef:Zijn er nog mensen die foto's missen van fotografen? Ik heb van jouw, chriske en Leonyr alles binnen.Van Mierkuhh en Happyhorse heb ik van beide 2 foto's binnen volgens mij.
xWouter schreef:Zijn er nog mensen die foto's missen van fotografen? Ik heb van jou en chriske een mail gekregen met foto's
Stralina schreef:xWouter schreef:Zijn er nog mensen die foto's missen van fotografen? Ik heb van jou en chriske een mail gekregen met foto's Van mij heb je ook alle foto's als het goed is, alleen staan ze zoals aangegeven op deze website:www.fotomeetingdorst.tk
Stralina schreef:Oh, ja idd sorry!Maakt niet uit, je ziet zo'n site natuurlijk veel sneller over het hoofd.
Ik moet de foto's nog afmaken. Een deze dagen zijn ze af.Me laptop viel om de haverklap uit, en tussendoor nog auto ongeluk gehad.Sorry dat het zo lang duurt!
Alle foto's van de meeting zijn de vinden op:http://mderooijdorst.weebly.com/Nogmaals excuses dat het zolang heeft geduurd.
Ik heb even contact gehad met bokker mierkuhh. Haar laptop is momenteel weg voor reparatie. Zodra deze terug is gaat ze verder aan de foto's
Thnx! Hij was niet helemaal scherp de foto, maar wou niet verwijderen.En in het zwart/wit was het nog te doen.
xWouter schreef:Ik heb even contact gehad met bokker mierkuhh. Haar laptop is momenteel weg voor reparatie. Zodra deze terug is gaat ze verder aan de foto'sBen benieuwd of mierkuhh inmiddels al aan de foto's is begonnen
ninne1 schreef:xWouter schreef:Ik heb even contact gehad met bokker mierkuhh. Haar laptop is momenteel weg voor reparatie. Zodra deze terug is gaat ze verder aan de foto'sBen benieuwd of mierkuhh inmiddels al aan de foto's is begonnen Inderdaad ja, ik zal weer eens contact opnemen !