Mooie foto's Henke!! Bedankt voor de link Nescafe!!
@de fotograven. Zouden jullie de linkjes met de foto's van Sam misschien ook kunnen plaatsen, dan geef ik ze door aan de eigenaresse van Sam, zolang het forum niet werkt.
mooie foto'sssss!! super blij weer ermee.. echt heel erg balen dat het forum het niet doet komt deze niet meer terug of gewoon een langdurige storing ??
Ik heb nu van 4 fotografen geloof ik.. Mis ik nog iets dan? Wel leuk om het verschil te zien, iedereen fotografeerde hetzelfde maar toch weer andere shots Vind ik leuk :-P Nou het is weer bedtijd, morgen maar weer aan de slag op het werk!
NESCAFE
Geplaatst: 03-10-12 23:28
Dan zou je er eentje missen, de fotografen die er waren: - Lynn Denise Fotografie - Iquemon Photography - Jolijn Bol Fotografie - RdL Fotografie - Henke Spons
Dan zou je er eentje missen, de fotografen die er waren: - Lynn Denise Fotografie - Iquemon Photography - Jolijn Bol Fotografie - RdL Fotografie - Henke Spons
Zou ik even jullie ongezoute mening over deze foto mogen? Ben even een blackfoto aan het proberen van Zorion, maar mijn beeldscherm is te licht afgesteld Zien jullie nog een paard? Zien jullie voldoende van het paard?