Ik moet nu eerst even wat foto's van het evenement vandaag verwerken (moeten binnen 2 dagen online staan) dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden als jullie foto's een paar daagjes moeten wachten? Daarna ga ik ze zo snel mogelijk afwerken ofcourse!
Ik ga morgenvroeg om half 9 op vakantie en ik ga deze avond besteden aan koffer inpakken en kamer opruimen en vroeg naar bed. Ik ga maar een weekje maar dan kunnen jullie er rekening mee houden dat mijn foto's een week later komen.
@Fosco: Erg leuk!! Je hebt hem ook het meest met een gekleurde achtergrond, slim! . Veel fotografen willen zon en mooie lucht, maar wit (manen, staart, bonte paarden of witte jurken) gaan lichtgeven of verdwijnen in de lucht, dat geeft een heel raar beeld. Verder weet ik niks van fotograferen haha
Haha ja ben blij dat ik lekker aan de slag kon deze zomer moet echt even geld verdienen sinds ik terug ben van Australië Kan nu zo'n 35 uur per week werken nu zit ik een beetje in de lange dagen, als ik korte dagen heb ga ik aan de slag. Werk 13 dagen aaneengesloten
Ik heb Grani af alleen ben ik een beetje ruzie aan het maken met weebly, hij wil ze er niet opzetten
Oh das wel chill Lieke! Ik heb deze week ook 33 uur haha.. morgen en woensdag gelukkig vrij maar do, vr, za en zondag weer wel volle bak.. Ergste is nog wel dat ik zondag om half 6 klaar ben met werken en mn ouders half 7 willen vertrekken richting Schiphol
En dankjewel allemaal, dat succes heb ik nodig haha! Heb al een maand geen auto meer gereden en heb alleen donderdag nog een lesje
Nou, xNavatu, je was nét op tijd . Was net de foto's op FB aan het uploaden. Ik heb jullie websites erbij gezet maar weet niet wie-wie is dus als jullie evt jullie foto's willen taggen?
lieke123
Geplaatst: 06-08-12 22:47
Succubi schreef:
Nou, xNavatu, je was nét op tijd . Was net de foto's op FB aan het uploaden. Ik heb jullie websites erbij gezet maar weet niet wie-wie is dus als jullie evt jullie foto's willen taggen?
Nu vind ik het jammer dat ik Grani nog niet heb gedaan