Ja die gaat nog steeds door, prijs uitreiking is rond half 3, dus wordt half 4 weg rijden, dan niet voor 5 uur terug op stal... Denk dat het dan niet zoveel zin meer heeft
bvw
Geplaatst: 17-07-12 20:34
Roos wat vervelend voor jullie en je vader
Noor/Margreet mag ik ook een pb voor het adres?
Wegens omstandigheden heb ik niet veel tijd/zin om iets te gaan koken en ik had ook nog niks op het lijstje staan dus wat kan ik zondag mee brengen?
kris ik wil wel mee rijden ja (als dat nog kan natuurlijk)
gr_roos
Geplaatst: 17-07-12 21:48
Ik meld me definitief af. Gaat hier niet zo goed. Er zijn meerder gesprekken geweest en voor 30 - 7 moeten we een aantal verpleeghuizen hebben bekeken. Kans is ook zeer groot op urgentie, maar dan heb je zelf niets meer in te brengen en dat willen we als het ff kan wel. Klein voorbeeld, vorige week viel mijn vader nog max. 1 keer per dag, vandaag al 6 keer.
Sterkte Roos! Wij zijn dezelfde procedure doorlopen voor mijn opa destijds. En helaas ging het bij ons zeer stroef en moeizaam. Hopelijk verloopt het bij jou soepeler.
de weersverwachting is nog steeds goed!! Ik heb er zo'n zin in. Eindelijk gezichten bij de mensen die je bijna dagelijks "spreekt". Toch wel een raar idee eigenlijk.
bianca1980
Geplaatst: 18-07-12 14:37
Roos @ wat erg allemaal, hoop dat het allemaal lukt en dan ben je er een volgende keer wel weer bij.
De tram is er rond half twaalf. Nu hebben we nog tijd voor koffie, thee en plasplauze
Leliaardje
Geplaatst: 18-07-12 18:58
Roos, wat akelig. Veel sterkte .
Misschien moeten we nog wel even goed kortsluiten wat de niet-kook-dozen mee moeten gaan nemen . Voordat we straks 50 pakjes Roosvicee hebben......................